کشتی گیران فرنگی وزن های نخست به روی باسکول می روند

به گزارش ایرنا، مسابقه های کشتی فرنگی قهرمانی جوانان آسیا در حالی از صبح فردا (پنجشنبه) در شهر آلماتی قزاقستان آغاز می شود که مدعیان شش وزن نخست این رقابت ها، عصر امروز روی باسکول وزن کشی می روند.

به این ترتیب مدعیان وزن های ۵۵، ۶۰، ۶۶، ۷۴، ۸۴ و ۹۶ کیلوگرم مسابقه های کشتی فرنگی، ساعت ۳۰/۱۷ دقیقه تا ۱۸ امروز با حضور در مراسم وزن کشی، حریفان خود را خواهند شناخت.

طبق برنامه وزن کشی، کشتی گیران تیم ایران در وزن های نخست به ترتیب در ۵۵ کیلوگرم‌ مهرداد مردانی، ۶۰ کیلوگرم بهنام مرادی، ۶۶ کیلوگرم مهدی زیدوند، ۷۴ کیلوگرم پیام بویری، ۸۴ کیلوگرم مجید علیاری و در ۹۶ کیلوگرم سامان نوروزی روی باسکول می روند و از ساعت ۹ صبح فردا (پنجشنبه) به مصاف حریفان خواهند رفت.

بر این اساس مسابقات دو وزن باقیمانده کشتی فرنگی نیز روز جمعه برگزار خواهد شد و مسابقات کشتی آزاد نیز با برگزاری دو وزن نخست و شش وزن دوم به ترتیب در روزهای شنبه و یکشنبه برگزار می شود.

تیم کشتی فرنگی جوانان ایران روز دوشنبه، به منظور شرکت در مسابقه های کشتی قهرمانی جوانان زیر ۲۰ سال آسیا، تهران را به مقصد قزاقستان ترک کرده است و تیم کشتی آزاد جوانان کشورمان نیز عصر امروز (چهارشنبه) عازم این مسابقه ها می‌ شود.

ورزشی. ** ۹۱۶۲ ** ۱۵۸۹

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۶۰۸۲۴


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.