کشتی گیران نوجوان ایران حریفان خود را شناختند

به گزارش ایرنا، در نخستین روز این مسابقات در مجموعه ورزشی ‘حیدر علی اف’باکو، در ۴۲ کیلوگرم’عبدالحسین جهانبخشی’ در دور اول استراحت دارد.

‘رضا خدری’ در ۵۰ کیلوگرم در دور اول استراحت دارد سپس با کشتی گیری از فنلاند مبارزه خواهد کرد.

طبق قرعه کشی های انجام شده در ۵۸ کیلوگرم ‘سید میثم رمضانی ‘ در دور اول مسابقات خود با حریفی از آلمان کشتی می گیرد و ‘ مهدی فلاح ‘ در ۶۹ کیلوگرم با کشتی گیری از لیتوانی مبارزه خواهد کرد.

در این گروه سخت ترین کشتی مربوط به ‘دانیال اکبری’ است که در ۸۵ کیلوگرم قرار است در نخستین مسابقه خود به مصاف حریفی از جمهوری آذربایجان برود.

مسابقات کشتی نوجوانان فرنگی کار جهان از ساعت ۱۰ صبح روز شنبه در مجموعه ورزشی حیدر علی اف باکو آغاز می شود و در نخستین مسابقه در ۴۲ کیلوگرم

‘عبدالحسین جهانبخشی ‘ به میدان می رود.

طبق برنامه ریزی فدراسیون کشتی جمهوری آذربایجان مسابقات گروه نخست در وزن های

۴۲ ،۵۰ ، ۵۸ ، ۶۹ و ۸۵ کیلوگرم روز چهارم شهریور ماه جاری و پنج وزن بعدی روز پنجم شهریور ماه در این مجموعه ورزشی برگزار می شود.

پیش از این در مسابقات جام جهانی کشتی نوجوانان جهان کشتی گیران آزاد کار ایران موفق شدند ، پس از دو روز مبارزه با کسب یک مدال طلا و شش مدال برنز و ۶۰ امتیاز مقام سوم نوجوانان جهان را از آن خود کنند.

رقابت های کشتی نوجوانان جهان در رشته مردان و زنان طی روزهای ۲۱ تا ۲۷ اگوست (۳۱ مرداد تا ۶ شهریورماه ) در باکو برگزار می شود.

خاورم/۱۱۰۸**۱۳۶۸**

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۸۹۹۰۱


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.