کشف بیش از ۶۰ کیلوگرم مواد مخدر در استان گیلان

۹ م دیماه ،

ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان گیلان با انهدام یک باند مواد مخدر بیش از۶۰ کیلوگرم موادمخدر از قاچاقچیان کشف وضبط کردند.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران از  پایگاه اطلاع رسانی پلیس ،سرهنگ فلاح کریمی رئیس پلیس مبارزه بامواد مخدر فرماندهی انتظامی استان گیلان در تشریح این خبر گفت: ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر در پی بررسی خبرهامردمی مبنی بر فعالیت یک باند تهیه وتوزیع موادمخدر به سرکردگی شخصی بهویت « ح- ج» در شهرستان رشت، اعضای این باند را شناسایی نمودند. 
رئیس پلیس مبارزه بامواد مخدر استان گیلان افزود: ماموران عملیات ویژه در بررسی های خود به چگونگی حمل یک محموله مواد مخدر توسط اعضای این باند به استان گیلان پی برده و سرانجام در پی یک تعقیب و مراقبت پلیسی موفق شدند ۴ نفر از اعضای این باند که درصدد انتقال مواد مخدر با یک دستگاه خودروی تریلی در استان بودند، را دستگیر نمایند. 
سرهنگ فلاح کریمی اظهار داشت : ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از دستگیری در بازرسی از تریلی موفق به کشف ۶۰ کیلو گرم ماده مخدر از نوع حشیش که به طرز ماهرانه ای جاسازی و بسته بندی شده بود، شدند.
رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان در پایان با بیان اینکه پرونده این متهمان به صورت ویژه در حال رسیدگی است، از تشدید برخورد پلیس با قاچاقچیان مواد مخدر در این استان خبر داده و یادآور شد، مردم استان گیلان در صورت علم و اطلاع از فعالیت قاچاقچیان مواد مخدر می توانند مراتب را به شماره ۱۲۷ اطلاع دهند./ف


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.