کفاشیان:اینکه می گویند فوتبال ناپاک است را قبول ندارم

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

کفاشاین_ه

خانه ورزش :‌علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال دربارهٔ اردوها برنامه های پیش روی تیم های ملی گفت: اردوهای تدارکاتی در حال برگزاری است و امیدوار هستیم تا نتیجه لازمه را تیم های ملی ما در مسابقات بگیرند. تیم ملی زیر ۱۷ سال که خود را برای جام جهانی امارات آماده می کند. تیم ملی ۲۲ سال برای قهرمانی آسیا و تیم ۱۹ سال نیز هم اکنون در کرمان حضور دارد تا با حریفان خود به رقابت بپردازد. تیم ملی بزرگسالان نیز دومین تمرین خود را هم اکنون انجام می دهد و هیچ مشکلی وجود ندارد.

وی در پاسخ به بحث تبانی و نگرانی مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس می تواند از ما سوال کند و ما نیز پاسخ می دهیم اما اینکه عجولانه قضاوت کنیم و سریعا رای را صادر کنیم کار درستی نیست و باید زمان بگذرد تا همه چیز مشخص شود. مگر در لیگ یک تبانی وجود نداشت؟حتی رسانه ها هم از این موضوع اطلاعات کافی نداشتند اما ما ورود کردیم و در نهایت با جدیت برخورد کردیم. اینکه اعلام می کنید فوتبال ناپاک است قبول ندارم .در تمامی رشته ها و تمام نقاط دنیا هر اتفاقی رخ می دهد فوتبال نیز از این قاعده جدا نیست اما ناپاک بودن فوتبال را قبول ندارم. اگر برای ما تخلفی مشخص شود قاطعانه برخورد می کنیم.

وی در ادامه دربارهٔ حضور بلاتر در ایران گفت: وی ۱۵ و ۱۶ آبان ماه در تهران حضور دارد و پس از دیدار با ریاست محترم جمهوری در مراسم و برنامه هایی که داریم حضور خواهد داشت.درباره فرگوسن هم باید بگویم تا کنون حضور وی قطعی نشده است.

رئیس فدراسیون دربارهٔ میزبانی جام ملتهای آسیا گفت: برنامه ریزی های مختلف و مدونی برای میزبانی داریم و فعالیت های مربوط به این امور نیز در حال پیگیری است. قصد داریم با یک ارگانی که تجربه برگزاری مسابقات بزرگ همانند جام ملت های آسیا را دارد مذاکره کنیم.

رئیس فدراسیون درپاسخ به این سوال که بازیکنان بدون بازی تدارکاتی مقابل تایلند به میدان می روند گفت: شرایط به گونه ای شد تا اردو و تمرینات از روز قبل آغاز شود. باتوجه به برنامه های کی روش ، فکر می کنم مهمترین برنامه و اردوهای تدارکاتی از بعد بازی های تایلند و لبنان آغاز شود

http://khanevarzesh.com | خانه ورزش
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.