کفاشیان: جام حذفی را برگزار خواهیم کرد

علی کفاشیان روزسه شنبه درگفت و گو با ایرنا گفت:در گذشته اعلام شده بود که مسابقات جام حذفی برگزار نخواهد شد ، اما فکر می کنم توان برگزاری این مسابقات را با وجود شرایط سخت برای تیم ملی داریم.

وی بااعلام قطعی بودن برگزاری جام حذفی،ادامه داد:این جام را برگزار خواهیم کرد و باید هرچه سریعتر کار های مرتبط با راه اندازی آن را انجام دهیم.

رییس فدراسیون فوتبال ایران، گفت: فوتبال ایران سال سرنوشت سازی را پیش رو دارد و امیدوارم ما هم با صعود به جام جهانی مانند المپیکی ها دل مردم را شاد کنیم.

وی در خصوص گلایه کارشناسان ورزش به بها دادن بیش از اندازه به فوتبال در کشورمان، تصریح کرد: فکر می کنم این جو سازی ها بی انصافی باشد، زیرا فوتبال ما نیاز به حمایت مسئولان دارد.

وی اظهار کرد: امیدوارم در کنار حمایت از فوتبال شاهد حمایت از سایر رشته های ورزشی نیز باشیم و نباید خواستار بی توجهی به فوتبال کشور باشیم.

کفاشیان خاطرنشان کرد: به این جوسازی ها بی توجه هستیم وبا قدرت فوتبال را اداره خواهیم کرد تا بتوانیم به جام جهانی صعود کنیم.

رییس فدراسیون فوتبال کشورمان، گفت: فوتبال ایران در شرایط بسیار سختی قرار دارد و برای صعود به جام جهانی به جای این جو سازی ها باید از تیم ملی خود حمایت کنیم.

وی با تبریک به المپیکی ها، اظهار داشت: عملکرد این عزیزان در المپیک ۲۰۱۲ لندن فوق العاده بودواین نشان از رشدورزش ما در سال های اخیر دارد.

رییس اسبق فدراسیون دو و میدانی درپاسخ به این سئوال که کدام مدال کشورمان در المپیک ۲۰۱۲ لندن برای او با ارزش تر بود، گفت: مدال احسان حدادی در دو میدانی برای من با ارزش تر از مدال های دیگر بود البته باید بگویم تمام مدال ها با ارزش هستند.

ورزشی **۹۱۱۸**۱۵۹۰

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۷۵۳۰۶


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.