کلاهبرداری از ۶۰۰ نفر با کارت عابر بانک

  عکس های جذاب امروز ارسال برای دوستان

کلاهبرداری از ۶۰۰ نفر با کارت عابر بانک

زنی که با سوءاستفاده از عابربانک خواستگار سابقش از ۶۰۰ نفر کلاهبرداری کرده بود، توسط پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان زنجان شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش جام جم به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرگرد امیری، رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان زنجان در این باره گفت: پیگیری موضوع زمانی در دستور کار ماموران قرار گرفت که فردی از برداشت و سوءاستفاده از حساب بانکی‌اش اعلام شکایت کرد.

این فرد به ماموران گفت: مدتی است متوجه شدم از حساب بانکی‌ام بدون این‌که اطلاعی داشته باشم مبالغی پول برداشت و به حساب‌های ناشناس واریز می‌شود.

سرگرد امیری خاطرنشان کرد: با شروع تحقیقات در این زمینه مشخص شد این اقدام توسط فردی در استان البرز صورت می‌گیرد.

وی تصریح کرد: ماموران در تحقیقات تکمیلی متوجه شدند این فرد زنی است که شاکی سه سال پیش قصد ازدواج با او را داشته و از این طریق موفق شده کارت بانکی‌اش را به‌دست آورد و از آن سوءاستفاده کند.

این مقام مسئول یادآور شد: ماموران این متهم را در استان البرز شناسایی و با اخذ نیابت قضایی، وی و همسر‌ش را به اتهام برداشت غیرمجاز و سوءاستفاده از حساب شاکی دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: در ادامه تحقیقات پلیس معلوم شد این متهم به بهانه ارسال جوایز مسابقه پیامکی از ۶۰۰ نفر هر کدام مبلغ ۳۰۰ هزار ریال از طریق حساب شاکی کلاهبرداری کرده که در این زمینه پرونده‌ای تشکیل و رسیدگی به آن ادامه دارد.

گردآوری : پایگاه اینترنتی ممتازنیوز

www.persianv.com
تاریخ ارسالJuly 25, 2012 12:03 PM  تعداد مشاهده: ۴

بازدید از صفحه اول


ممتازنیوز – حوادث

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.