کلاهبرداری جدید پیامکی از مشترکان همراه اول در اصفهان

کدخبر: ۷۰۸۲۴

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد – ۰۲:۰۰

print نسخه چاپی

send ارسال به دوستان

کلاهبرداری جدید پیامکی از مشترکان همراه اول در اصفهان

مدیر روابط عمومی شرکت مخابرات استان اصفهان از کلاهبرداری جدید پیامکی از مشترکان همراه اول خبر داد.


«سید جمال سیاوشی» در این زمینه گفت: در این کلاهبرداری، ابتدا پیامکی با مضمون برنده شدن مشترک در طرح ثامن ارسال می شود که در این پیامک از مشترک خواسته می شود کد ملی خود را برای تأیید ارسال کند، اگر مشترک کد ملی خود را ارسال کند پیامک دومی مبنی بر درخواست مشخصات عابربانک مشترک از جمله شماره کارت، کد موجود بر روی کارت و رمز دوم کارت به منظور دریافت وجه جایزه ارسال می شود.

وی افزود: در چند روز گذشته تماس های زیادی از سوی مردم درباره این کلاهبرداری صورت گرفته است. مدیر روابط عمومی شرکت مخابرات استان اصفهان یادآور شد: اگر مشترکی مشخصات عابربانک خود را ارسال کند، تبهکاران به راحتی می توانند حساب بانکی او را تخلیه کنند.
وی با اشاره به اینکه این پیامک ها از طریق شماره های تلفن همراه اپراتورهای دیگر ارسال شده است، تأکید کرد: اگر مشترکی چنین پیامکی دریافت کند مطمئن باشد که این پیامک دروغین و برای کلاهبرداری ارسال شده است و به آن پاسخ ندهد.
سیاوشی اظهار داشت: اسامی برندگان طرح های همراه اول فقط از طریق پایگاه اینترنتی این اپراتور به نشانی mci.ir اعلام می شود.
وی گفت: موضوع این کلاهبرداری به پلیس فتای اصفهان اطلاع داده شده و اقدامات لازم جهت شناسایی این کلاهبرداران و برخورد با آنها در حال انجام است.
سیاوشی از مشترکان تلفن همراه خواست که به شماره های تلفنی که آن را نمی شناسند پاسخ ندهند و تحت هیچ عنوان اطلاعات شخصی و مالی خود را ارسال نکنند.

شماره پیامک: ۳۰۰۰۱۵۰۵۹۸

Bookmark and Share


۵۹۸٫ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.