کلاهبرداری iبه iبهانه صدور کارت هوشمند

۲۵ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

با تلاش کاراگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی اصفهان فردی که iبه iبهانه صدور کارت هوشمند املاک از شهروندان وجوهی را اخذ می کرد ، دستگیر شد.

به گزارش تفسیری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران از  پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ ” حسین حسین زاده ” رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اعلام این خبر اظهار داشت :در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی iبه iبهانه صدور کارت هوشمند اراضی ملکی از آنان وجوه نقد دریافت کرده و متواری شده است ،موضوع iبه صورت ویژه در دستور کار کاراگاهان پلیس اگاهی این فرماندهی قرار گرفت .
وی افزود: کاراگاهان پلیس آگاهی با تشکیل پرونده iبه بررسی و تحقیقات انتظامی موضوع پرداختند . 
این مقام انتظامی عنوان داشت: در تحقیقات پلیسی ماموران موفق شدند مخفیگاه فرد مورد نظر را شناسایی و در یک اقدام غافلگیرانه وی را دستگیر کنند . 
سرهنگ حسین زاده در تشریح این خبر تصریح کرد:متهم iبه نام ” م.س” ۲۳ ساله با جعل عنوان و اسناد یکی از ادارات دولتی iبه درب منازل مردم رجوع می کرد و iبه iبهانه صدور کارت هوشمند املاک ،از هر شهروند در قبال تکمیل فرم، مبلغ ۵۰ هزار تومان اخذ می کرده است .
رئیس پلیس آگاهی استان در پایان با بیان اینکه مالباختگان شناسایی شدند ،خاطر نشان کرد: متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد .


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.