“کلاه قرمزی” به مرز ۳ میلیارد رسید

ممتاز نیوز، فیلم‌های سینمایی در حال اکران فروش فوق‌العاده‌ای را سپری می‌کند و در این میان فروش فیلم سینمایی “کلاه قرمزی و بچه ننه” در صدر جدول اکران فیلم‌ها قرار گرفته است.

“کلاه قرمزی و بچه ننه” به کارگردانی ایرج طهماسب و تهیه‌کنندگی “حمید مدرسی” توانست پس از ۱۷ روز نمایش و همچنین داشتن ۳۰ سالن سینمایی به فروش یک میلیارد و هشتصد میلیون تومان در تهران دست یابد و در شهرستان‌ها هم به فروش ۹۰۰ میلیون تومانی برسد.
               
فیلم سینمایی “بی‌خداحافظی” به کارگردانی احمد امینی و تهیه‌کنندگی محمد نشاط پس از ۱۷ روز نمایش و همچنین داشتن ۲۰ سالن سینما به فروختن ۱۹۰ میلیون تومان برسد.
                           
همچنین فیلم سینمایی “ضد گلوله” به کارگردانی مصطفی کیایی و تهیه‌کنندگی “رضا رخشان” پس از ۱۷ روز نمایش با در اختیار داشتن ۲۰ سالن سینما روز گذشته ۲۶ میلیون تومان فروش توانسته مجموع فروش خود را به ۲۶۰ میلیون تومان برساند.
 
فیلم سینمایی “خوابم می‌آد” به کارگردانی “رضا عطاران” و تهیه‌کنندگی”محمدرضا تخت کشیان” و “جواد فرحانی” پس از ۵۵ روز نمایش با ۵ سالن سینمایی روز گذشته با شش میلیون و پانصد هزار تومان فروش خود را به یک میلیارد و نهصد و هشتاد هزارتومان رساند و همچنان به فروش خود ادامه می‌دهد.
                   
فیلم سینمایی “شور شیرین”ساخته جواد اردکانی پس از ۵۳ روز نمایش و با ۸ سالن سینما به فروش دویست و چهل و چهار میلیون و شصت هزار تومان دست یابد.

                  
و همچنین فیلم سینمایی “همه چی آرومه” به کارگردانی “مصطفی منصوریار” پس از ۴۶ روز نمایش در ۵ سالن سینما به فروش دویست و پنجاه و هشت میلیون و دویست هزار تومان برسد.


ممتازنیوز/momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.