“کلاه قرمزی و بچه ننه” پیشتاز سالن‌های سینمایی

“کلاه قرمزی و بچه ننه” تنها فیلم جدول اکران است که از ابتدای سال بیشترین تعداد سالن سینمایی را در اختیار دارد.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران  ،فیلم‌های سینمایی در حال اکران نیز این روز در سینما‌های شهرستان نیز رونقی بسیار خوبی بدست آورده است.
فیلم سینمایی “کلاه قرمزی و بچه ننه”  به کارگردانی “ایرج طهماسب” با داشتن ۴۱ سالن سینمایی و ۲۰ روز نمایش فروشی ۹۵۰ میلیون تومانی را برای این فیلم رقم زد.
فیلم “طهماسب” این روزها در شهرهایی چون اصفهان، شیراز، مشهد ، گوهر دشت، بندرعباس، اهواز ، چالوس ، رشت،‌ بابل، لنگرود، یزد، قم ، اراک، شاهین‌شهر، کاشان، ساری، ارومیه، تبریز ، همدان،‌کرمان و کرمانشاه و بابلسر روی پرده است.
فیلم سینمایی “ضد گلوله” با داشتن ۱۷ سالن سینمایی و ۱۳ روز نمایش فروشی ۷۰ میلیون تومانی را سپری کرد، این فیلم در مجموع فروش معادل ۳۶۰ میلیون تومان را برای خود  از گیشه‌های تهران و شهرستان رقم زد.
فیلم سینمایی “بی‌خداحافظی” به کارگردانی “احمد امینی” با داشتن ۲۰ سالن سینمایی و ۱۴ روز نمایش توانست فروشی ۶۰ میلیون تومانی را بدست آورد.
فیلم سینمایی “خوابم می‌آد” به کارگردانی رضا عطاران که ۲۰ سالن سینمایی در اختیار دارد فورشی ۹۲۰ میلیون تومانی را پس از ۷۸ روز نمایش بدست آورد.
فیلم سینمایی “شورشیرین” به کارگردانی “جواد اردکانی” نیز توانست پس از ۵۷ روز نمایش همچنین با داشتن ۱۲ سالن سینمایی فروش ۲۳۰ میلیون تومانی را بدست آورد که با مجموع فروش خود در تهران فروشی ۴۷۰ میلیون تومانی را برای خود رقم زد.
فیلم سینمایی “همه چی آرومه” فروش نسبتاً قابل قبولی را در تهران داشت اما این فیلم فروش چندانی در شهرستان‌ها نداشت این فیلم با ۳۰ روز نمایش همچنین فروش ۱۲۰ میلیون تومانی خود در شهرستان همچنین فروش ۲۶۰ میلیونی خود در تهران فروش معادل ۳۸۰ میلیون تومان را برای خود رقم زد.
فیلم سینمایی “تو و من” به کارگردانی “محمد بانکی” نیز وارد چرخه اکران شدند فیلمی که احتمالاً با ۱۳ سالن استارت می‌زند و به همین دلیل تعداد سالن‌های برخی فیلم‌های روی پرده دستخوش تغییراتی خواهند شد./ه


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.