کلنگ ساختمان جدید آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک کرمانشاه بر زمین زده شد

پنجشنبه ۲۸ اردیبهشت – ۱۱:۱۶:۴۸ ق.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

با حضور معاون عمرانی استانداری کرمانشاه؛

بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا- قائم مقام وزیر و مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه در این مراسم گفت: آزمایشگاه فنی و مکانیک باید از نظر سطح کیفی در سطح بالایی باشد چون خود متولی کنترل کیفی است.
به گزارش سرویس اقتصادی آریا، دراین مراسم علاوه بر مدیران استان ، دکتر رحیم اف رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک و مهندس نژاد صفوی مدیر کل حوزه مدیر عامل حضور داشتند، مهندس مطاعی معاون امور عمرانی استانداری کرمانشاه ضمن بیان مشخصات ساختمان جدید آزمایشگاه استان که یکی از مصوبات سومین دور سفرهای استانی ریاست جمهوری که در سال گذشته به تصویب رسیده ابراز امیدواری کرد که با ساخت این ساختمان آزمایشگاهی به مراتب مجهز تر و بروز تر در استان داشته باشیم.
بر اساس این گزارش مهندس کریمی مدیر آزمایشگاه استان نیز در خصوص ساخت این آزمایشگاه گفت : ساختمان جدید در فضایی به مساحت شش هزار متر مربع و با دو هزار و پانصد متر مربع و در دو طبقه با کاربری های اداری ، آزمایشگاه های مختلف، سالن اجتماعات، انبار و غیره احداث خواهد شد.
کریمی در ادامه گفت : با برنامه ریزهایی که در این خصوص انجام شده است ، امید است ساختمان جدید در سال آینده احداث و مورد بهره برداری قرارگیرد.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۵۱۷۱۱۱۶۴۸۷۵۸


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.