کلید مجتمع مسکونی دلنواز در دست خمسه

جام جم آنلاین: پیش تولید سریال «مجتمع مسکونی دلنواز» به تهیه کنندگی فرهاد فرج نظام و کارگردانی مهدی مظلومی آغاز شد. تاکنون حضور بازیگرانی مثل علیرضا خمسه، بروز ارجمند، کامبیز دیرباز و ایمان صفا در این مجموعه قطعی شده است.

خمسه در این سریال نقش کرم، سرایدار و مدیر ساختمان را بازی می‌کند، برزو ارجمند در نقش مهرداد همسر سپیده یکی از ساکنان ساختمان، کامبیز دیرباز در نقش بهنام مشتاق، یکی دیگر از ساکنان مجتمع و ایمان صفا در نقش رضا پسر مراد انتخاب شده‌اند.

همچنین از دیگر بازیگران این سریال که نقش ساکنان مجتمع را بازی می‌کنند می‌توان به ناهید مسلمی در نقش مادر بهنام، داریوش مودبیان در نقش اعتمادی، مرضیه صدرایی در نقش مادر مراد، حامد وکیلی در نقش مهرداد وصله‌کار، ویدا شهشهانی در نقش سمیرا، سالار دریامج در نقش اشکان برادر سمیرا و امید ترکمان در نقش سرکار چیذری اشاره کرد.

فرج نظام، تهیه‌کننده این سریال درباره زمان شروع تصویربرداری این سریال به جام‌جم گفت: به احتمال زیاد از ۲۰ شهریور تصویربرداری را در لوکیشن مجتمعی واقع در اتوبان کردستان آغاز می‌کنیم.

وی ادامه داد: این آپارتمان ۱۰ واحدی لوکیشن ثابت «مجتمع مسکونی دلنواز» است و چند لوکیشن پراکنده مثل بنگاه، فروشگاه و کلانتری از لوکیشن‌های متفرقه است.

این تهیه کننده درباره ایده اولیه این سریال گفت: یک سال پیش تصمیم گرفتیم از طریق مجموعه‌ای به مسائل و مشکلاتی که ممکن است در آپارتمان و محل زندگی شهروندان اتفاق بیفتد، بپردازیم و در قالب مجموعه تلویزیونی به یکی از دغدغه‌های اصلی شهروندان تهرانی یعنی معضلات آپارتمان‌نشینی بپردازیم.

فرج نظام افزود: راه حل مشکلات شهروندان در مجتمع‌های مسکونی و ارائه راهکارهای حقوقی و قانونی برای این مشکلات به صورت غیرمستقیم از طریق آشناکردن آنها با حقوق آپارتمان نشینی در خلال داستان‌های ۱۰ خانواده در یک آپارتمان در این سریال آموزش داده می‌شود.

این سریال در ۳۰ قسمت برای شبکه تهران ساخته می‌شود و در هر قسمت داستانی مربوط به آپارتمان‌نشینی از جمله مدیریت ساختمان، شارژ ساختمان، حیوانات خانگی و… به تصویر کشیده می‌شود.

از عوامل پشت صحنه این سریال می‌توان به طراح صحنه و لباس: فرخ مختاری، طراح گریم: علیرضا جوادپور، دستیار اول کارگردان: عقیل نقی‌زاده، مدیرتولید و برنامه‌ریز: محمد رسولی، مدیر تدارکات: مهدی رجبی، دستیار برنامه: آوا حیازندکریمی، ناظر کیفی: فریدون جامه‌بزرگ، مجری طرح: سیدمرتضی حسینی، نویسنده فیلمنامه و سرپرست نویسندگان: رضا مقصودی، مشاور فیلمنامه: مهدی ارگانی و منشی صحنه: مهسا سرمدی اشاره کرد.

این مجموعه با مشارکت موسسه تصویر شهر و در گروه فیلم و سریال شبکه تهران در ۳۰ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای تولید می‌شود.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.