کلیه دار‌اییهای آموزش و پرورش فرهنگیان تحت پوشش بیمه ایرانیان قرار گرفت / بیمه عمر پس اندازی ۵۰ میلون تومانی برای دانش آموزان اتفاق دیده شین آباد

۲۷فروردین۱۳،

قرار دادی با حضور مسئولین آموزش و پرورش و بیمه ایران کلیه دارا‌ییهای آموزش و پرورش فرهنگیان برای چهارمین سال متوالی تحت پوشش بیمه ایران قرار گرفت .

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در مراسم تمدید قرار داد بیمه طلایی فرهنگیان که امروز با حضور کیار‌شی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش و کریمی رئیس بیمه مرکزی و طها‌میان مدیر عامل بیمه ایران در ساختمان مرکزی وزارت آموزش و پرورش صورت گرفت قرار داد بیمه طلایی فرهنگیان برای چهارمین سال متوالی تمدید شد.

در این جلسه کیار‌شی با بیان اینکه این قرار داد یکی از بزرگترین قرار دادهای بیمه ای در حال انعقاد است گفت: امروز یکی از فعالیت های مهم بیمه ای مورد تفاهم قرار گرفته چرا که حق فرهنگیان این است که برنامه بهداشتی و درمانی مناسب برخوردار باشند و هدف ما از چنین قرار دادی ایجاد نظام بیمه ای مناسب برای اطمینان خاطر فرهنگیان است.

وی افزود: یک میلیون و ۹۰۰ هزار فرهنگی شاغل و اشخاص تحت تکلف تحت پوشش این بیمه می باشند که هزینه های درمانی از ۶۰درصد به ۱۵ درصد کاهش یافته است که طی این بیمه خدماتی بدون سقف برای هزینه های بیمارستانی ، کلینیکی ، دارویی و هزینه ها‌یی با محدودیت برای دنداپز‌شکی به فرهنگیان ارائه می گردد.

معاون توسعه مدیریت آموزش و‌ پرورش با بیان اینکه بیش از ۹۵ درصد فرهنگیان در سال ۹۱ تحت پوشش بیمه قرار گرفته ا‌ند گفت: علاوه بر بیمه طلایی به بیمه درمان تکمیلی برای کارکنان قرار دادی تحت تکلف و بیمه عمر مکمل برای ۴۵۰ کار‌کن شاغل و ۲۰۰ بازنشسته امروز تصویب می گردد.
وی همچنین در خصوص دانش آموزان اتفاق دیده گفت بیمه دانش آموزان به طور کامل پرداخت شده و مقرر است کلیه دانش آموزان تحت پوشش بیمه عمر پس اندازی بدون دریافت حق بیمه قرار گرفتند./ف


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.