کمیته انضباطی فدراسیون بسکتبال، ‌کسایی پور را محروم کرد

محمد کرمانشاهی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا، در خصوص آرای خاطیان دیدار تیم های پتروشیمی بندرامام و فولاد ماهان اصفهان گفت : غلامعباس صفرن‍ژاد سرپرست تیم پتروشیمی با یک جلسه محرومیت و ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی روبه رو شد.

وی افزود:محمد کسایی پور مربی این تیم نیز ۲ جلسه از همراهی تیم محروم وهمچنین ۵۰ میلیون ریال نیز جریمه نقدی شد.

وی در خصوص رای صادره برای مهران شاهین طبع سرمربی تیم پتروشیمی نیز تصریح کرد: با توجه به سابقه خوب این مربی و عذرخواهی وی ، او تنها توبیخ کتبی شد.

وی با اشاره به آرای صادره برای تیم فولاد ماهان اصفهان، اظهار داشت: جواد داوری بازیکن ملی پوش این تیم با یک جلسه محرومیت و ۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی روبه رو شده است. صادق زاده سرمربی تیم نیز به دلیل سوابق خوبی که در کارنامه دارد، تذکر کتبی گرفت.

کرمانشاهی خاطرنشان کرد: امیر عطابخش سرپرست تیم فولاد ماهان اصفهان با دادن تعهد کتبی قول داد از این پس مانع از هرگونه بی نظمی شود.

رییس کمیته انضباطی فدراسیون بسکتبال در خصوص شکسته شدن دوربین یکی از خبرنگاران حاضر در این بازی گفت:درصورت درخواست مطالبه از سوی این خبرنگار باید باشگاه پتروشیمی خسارت وی را پرداخت کند.

دیدار تیم های پتروشیمی بندرامام و فولاد اصفهان روز ۵اردیبهشت ماه در اصفهان در چارچوب بازی دوم ازمرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال کشور با حواشی زیادی روبه رو شده وبه جنجال کشیده شد.

**۹۱۱۸**۱۵۹۰**

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۰۲۷۶۹


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.