کنترل سایت‌های همسریابی با پلیس است

مدیر کل دفتر برنامه ریزی ازدواج و تعالی خانواده وزارت جوانان اعلام کرد: هم اکنون این وزارتخانه هیچ مسئولیتی برای فیلتر کردن سایتهای همسریابی ندارد و قرار است از این به بعد تمامی سایتهای همسرگزینی در ذیل مراکز مشاوره ای که مجوزهای لازم را از وزارت ورزش و جوانان و مرکز نظام مشاوره دریافت کرده اند، ایجاد شود.
مسعود امینی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و پلیس فتا مسئولیت کنترل و فیلتر کردن این سایتها را برعهده دارند و چنانچه سایتهای همسرگزینی قرار باشد در فضای مجازی حضور داشته باشند، باید مجوزهای لازم را از وزارت جوانان دریافت کنند.
وی افزود: این سایتها باید در ذیل فعالیتهای مراکز مشاوره که قرار است از این به بعد پروانه آنها را مرکز نظام مشاوره کشور صادر کند، فعال باشند.
به گفته امینی، مراکز مشاوره پس از دریافت پروانه صدور از مرکز نظام مشاوره کشور برای ایجاد مرکز به وزارت جوانان مراجعه کرده و با نشان دادن پروانه خود می توانند اقدام به تاسیس مرکز مشاوره کنند. بنابراین اگر سایتهای همسرگزینی هم بخواهند به فعالیت قانونی خود ادامه دهند، باید در ذیل این مراکز مشاوره فعال باشند.
وی تصریح کرد: با این اقدام مشاوره های ازدواج از سوی افراد تحصیل کرده و کارشناس بوده و دیگر هر کسی که تنها آشنایی با فناوری و راه اندازی سایت داشته باشد، نمی تواند اقدام به راه اندازی سایتهای غیراخلاقی کند.
مدیر کل دفتر برنامه ریزی ازدواج و تعالی خانواده وزارت جوانان با اشاره به اینکه درصدد هستیم تا مراکز مشاوره را در دورترین استانهای کشور نیز راه اندازی کنیم، درباره فعالیتهای خلاف عرف برخی از سایتهای همسرگزینی توضیح داد: متاسفانه تلقی بسیاری از این سایتها اینگونه است که زوجها را به هم معرفی کنیم، در حالیکه هدف ما تحکیم خانواده قبل، حین و پس از ازدواج است و به همین منظور باید این سایتها خانواده ها را به یکدیگر معرفی کنند.


iTanalyze.ir

تا این لحظه ۶۲نظر ثبت شده
  1. حمید:

    سلام به همه
    من در سایت طوبی عضو عادی بودم .پول دادم و عضو ویژه شدم ولی سایتشون هر روز مشکل داره و پیامها ارسال نمیشه
    اکثر این سایتها کلاه بردارند و پروفایلها دروغ هستند. خیلی از پروفایلها توسط مدیران و مسوولین سایت الکی درست میشن و شما بعد از مدتی متوجه میشید دارید با شخص مجازی که وجود خارجی نداره پیام رد و بدل میکنید.

  2. peymanfeyli@yahoo.com:

    سلام..من میخواستم در مورد صحت سایت های صیغه موقت اطلاعاتی
    داشته باشم…ممنون

  3. مجهول:

    من که مدتهاس تو این سایت هستم خیری ندیدم
    ولی اینم که بگن فیلترش کنین درست نیست
    بلکه باید مدیریت جدی بشه
    مثلا از کاربران بخوان شماره ملی وارد کنن و ببینن واقع اطلاعاتی که داده صحیحه یا نه
    اینکه شما ها می گین خانواده ها اول باید به هم معرفی بشن بعد جوونا واقعا خیلی مسخره است
    زندگی مشترک بین دونفره نه دو خانواده
    خانواده ها ی ما باید یاد بگیرن به هم احترام بذارن وگرنه این چه عقیده ای آخه اون مال زمانیه که دخترا تو نه سالگی و پسرا تو بیست سالگی ازدواج می کردن و دنیا اینطوری نبود
    علاقه باید قبل ازدواج ایجاد شه نه که پای سفره ی عقد بشینی بگی خدایا این کیه من دارم باهاش ازدواج می کنم
    هر انسانیم عقل و معیارها و چهارچوب خودشو داره
    اینکه بخواد در طول مدت آشنایی قبل ازدواج اعمال گناه انجام بده یا نه به خودش مربو.طه

  4. عضوسایت:

    من بانظرفاطمه مموافقم واقعاسابتهافقط آشنایی اولیه هستن ،نه که مثلاازدواجهای سنتی خیلی موفقن !!اهمه شون یااختلاف سن زیاددارن یادختره بزرگتره یااختلاف تحصیلات دارن دختره لیسانس شوهرش گچ کار!!بعدشم کی الان ازدواج سنتی میکنه قرن بوق نیست که وسیله ارتباطی نامه باشه ،تروخدادوستان جوون تواین مملکت کسی به فکرازدواج مانیست لااقل خودمون سعی کنیم به قصدازدواج ثبت نام کنیم ..

  5. محبوبه:

    سلام دوستان عزیز امیدوارم همه تون موفق به پیداکردن فردموردعلاقه تون بشید ،به نظرمن این سایتها زیادبدهم نیست من باکسی آشنا شدم که ازهمون اول باخانواده اومدجلو.ووقتی تحقیق کردیم فهمیدیم آدمهای خیلی خوبین .دیگه گذشت اون زمون که دخترپشت پرده باشه وآفتاب مهتاب نبینه ،قبول کنید همه ازدواجهای سنتی هم موفق نیست . ولی توهمین سایتهاهم بایدکواظب بودچون بعضیاچه دخترچه پسربرای مقاصددیگه ای میان .پیشنهادمن به دخترای عزیزاینه که طرفشون روخوب بشناسن وزوددلبسته نشن .آشنایی روبیشترازیک ماه نذارین وزودخانواده هارودرجریان بذارین ،ایناروکه میگم بخاطراینکه خودم تااینجاخداروشکرازدواج موفقی داشتم ازتوسایت توران م بوده
    موفق باشید دوستان مجرداینقدم تونظرات به هم فحش ندین زشته همه تون تحصیل کرده اید

  6. سما:

    مگه نظر مردم مهمه اصلا که نظر خواهی میکنین ؟؟؟؟؟

  7. reza:

    سلام.دوستان عزیز .من با این سایت ها موافقم.چیکار کنیم بریم تو کوچه خیابون دنبال همسر بگردیم؟فردا میگن دوستی خیابونی.یا تو لاینو تانگو…جنبه های مثبت زیادی تو سایت هست.چشمو گوشمونو خوب باز کنیم.واسه دوره ی ما خیلی مناسبه.انشا.. ازدواج سنتی هم باقی بمونه.ولی با شیوه ی درستش.،(((جنبه ی مثبت این سایتهارو داشته باشیمو به قصد خوبو صادقانه وارد شیم،

  8. نام شما...:

    چطور میشه از سایت به کل حذف شد

  9. ناشناس:

    ۹۰ درصد افراد در سایت طوبی قصد سواستفاده دارند.

    اگر کسی قصد ازدواج داره چرا از راه درستش اقدام نمی کنه ؟

    برید سایت تبیان ثبت نام کنید اون وقت ببینید اهل زندگی و ازدواج هستید یا نه !!!

    لطفا این سایت ها را فیلتر کنید.

  10. مریم:

    خجالت بکشید آخه .جوونا از کجا بدونن کی قصد ازدواج داره به قول دوستمون تو کوچه و خیابون ام که نمیشه رفت دنبال این چیزا محترمانه و مدرنش همین سایتان .اگه بعضیا شعورشو ندارن بقیه نباید بپای اونا بسوزن که . میزاشتین به نتیجه برسم من واقعا قصدم ازدواجه چرا سایتارو فیلتر کردین کند ذهن ها.

  11. ندا:

    شرم باد بر کسانی که به ازدواج جوونا فکر نمیکنند و حسودن.دخترای ایرانی هجوم بردن به کانالهای ازدواج ترکیه واین حقشونه چون توو کشور خودمون کسی به ازدواج جوونا فکر نمیکنه.

  12. محسن:

    باید در کنار سایت همسریابی سایت صیغه هم گذاشت همه توانایی ازدواج ندارند و خیلی ها نمیتونند شهوتشونو همش کنترل کنند بالاخره یجا کم میارند و سر از جاهای دیگر در میارند و خیلی ها عرضه مخ زدن ندارند تو خیابون یا از عواقبش میترسند و اخرش رو به خود ارضایی میارند. اخه چی میشه جونا شهوتشونو خالی کنند تا دیونه نشن و راحت شن و دچار هزارتا درد ناشناخته نشن مانند دوست بدبختم.

  13. علی:

    سلام
    من هم سالها در اسپیت سایت و چند سایت دیگه عضو بودم و به ندرت خانمی رو دیدم که واقعا برای ازدواج آمده باشه,البته بعضیها هم بودن که واسه ازدواج امده بودن اما محض رضای خدا حتی یک مورد ندیدم که ازم در مورد اعتقادات,عشق و عاطفه و همکاری تو زندگی مشترک و.. حرف بزنه همشون ب بسم ا…میپرسیدن چی داری؟ماشین داری؟خونه داری؟درامدت چقدره؟انگار امدن تجارت کنند و شریک مالی و کاری پیدا کنند بابایکم واقع بین باش چند درصد جوانها خونه و ماشین دارند یا چند درصد جوانها درامد بالای ۳-۴ میلون دارن!؟۳-۴ ملیون حقوف یک نماینده مجلس یا یک مدیر کل هست نه یک کارمند یا حقوق بگیر..کجایید بابا؟درثانی شما چرا کمک نمیکنی یا نمیخای بکنی به همسرت؟مگه میخای بعد از این واسه کس دیگه ای خرج کنی یا نگه داری!!واقعا…که…

  14. ندا:

    سایت توران چرا فیلتر کردید میزاشتید یک روز از عضویتم میگذشت حداقل.با متخلفین برخورد کنید با بستن سایت که چیزی درست نمیشه

  15. هیچکس:

    متاسفم برای کسانی که نتیجه مطلوب را در پاک کردن صورت مساله میدانند.همه جامتخلف و مجرم وجود دارد حتی در پیکره اصلی این کشور اما کسی حتی جرات معرفی آنها را ندارد.
    اقدامات مثبت این سایت هادر زمینه ازدواج به مراتب بیشتر از سواستفاده هاست.به جای حذف و بستن این سایت ها با متخلفین گمراه برخورد کنید.

  16. هومن:

    سلام من دیگه نمیدونم به چی به کی میشه اعتماد کرد. ولی تو کوچهو خیابونم نمیشه حداقل این سایت ها باعث آشنایی میشه … دیگه انسان عاقل و بالغ خودش باید تصمیم نهایی رو بگیره بیاین دست در دست هم دهیم میهن خویش کنیم آباد

  17. امير:

    سایت خوبی بود ..در ضمن تکلیف پولی را که بنده جهت عضویت ویژه دادم چه خواهد شد؟ عکسم که هست تایددیه کلرت ملی هم دارم لطفا سایت رو باز کنید بتونیم عکسمون رو ور داریم پولش به درک

  18. رضا:

    خوب است

  19. شیما:

    سلام.به نظرم سایت خوبی بود.من خودم عضو بودم اونجا وبا افراد محترم وخوبی اشناشدم. البته خب ادمای الاف وبیکارونامناسب هم بودن اما خب من با اونا کاری نداشتم.به نظرم فیلترش نکنید خوب بود. کاربرا بایدخودشون یادبگیرن که چطور باهرمدل ادمی رفتارکنن اخه. بافیلترکردن که چیزی درست نمیشه اخه

  20. الهام:

    سلام
    این سایتها پر از دروغ و آدمهای متقلب وسوءاستفاده گره چون اونجا پر از دخترایی که اکثراقصد ازدواج دارن و اکثرمردای سایت چون شرایط ازدواج ندارن یا تنوع طلبن یا به هزار دلیل غیراز ازدواج دایم میان بجز درصد کمی از آنها
    به همین دلیلی قربانیان اکثرا خانمها هستن که طبق طبیعت ذاتیشون زود گول میخورن و دل میبندن
    وچون اونجا برای آقایون نعمت خانمها به وفورپیدامیشه تکثراقایون مث گرگ گرسنه که به گله ی گوسفندمیزنه همه رو میدره و درپایان هم هیشکیوانتخاب نمیکنه
    این سایتهاهنوزبرای فرهنگ فقیر اکثراقایون ماجا نیفتاده
    خانمهای بیچاره که دنبال یه زندگی مشترک وپایدارن دارن از این سایتها ضربه میخورن،اگه سایتهاکنترل شده وقانونی باشه جوری که قرب و ارزش زن مث قدیم حفظ بشه خیلی هم خوبه دست یابی به هرچیز آسان شد آن چیزبی ارزش میشه
    بافیلتر موافقم تا زمانی که این سایتها ساماندهی بشه
    و راه چاره ی اصولی ارائه بشه

  21. fateme:

    فقط قبل از قضاوت لطفا تا آخر بخونین!
    آخه من نمیدونم ، یافتن همسر تو سایت هایی مثل همسریابی شیدایی یا دیگر سایت های همسریابی چه فرقی با یافتن شریک زندگی به روش معمول دارد؟
    مهم اینست که قبل از اقدام به ازدواج سعی کنیم فرد را با روش های اطمینان بخش بشناسیم.
    بعضی ها جوری نظر و اسم رو این سایت ها میزارن که انگار فرد مستقیما از درون اینترنت با فرد مورد نظر ازدواج میکند … (( مثلا اسم میزارن ازدواج اینترنتی))

    بابا …. این سایت ها فقط معرفی اولیه میکنند ، مثل اینکه ما شخصی رو تو دانشگاه ، تو فیس بوک ، تو اتوبوس و … میبینیم و ازش خوشمون میاد ، آیا همونجا بلافاصله تصمیم میگیریم که ازدواج کنیم؟
    نه عزیزم ، فکر میکنیم ، تحقیق میکنیم ، مشورت میکنیم و با خانواده طرف آشنا میشیم و بعد ازدواج میکنیم ، پس تو این قضیه اینترنت نقشش چقد بود که اسمش رو ازدواج اینترنتی گذاشتیم؟

    اینکه این روش به نظر بعضی ها یه جوریه که با مزاقشون سازگار نیست مشکل خودشون هست ، من کارشناس اسلامی نیستم ، اما فکر کنم اگر خوب اسلام رو مطالعه کنیم، این روش هیچ تناقضی با آن نداشته باشد. میدونید اگه به جای این مشکل تراشی ها کمی درست فکر میکردیم تا حالا چقدر از مشکلات جوانان حل میشد.

    همینطور دخترا پیر میشن ، فقط بخاطر اینکه خانواده هاشون بخاطر مشغله زیاد دیگه مثل قدیما با دوست و همسایه ارتباط ندارن تا کسی هم بفهمه تو این خونه دختری است که در سن ازدواجه….

    و همینطور پسرا هم بخاطر اینکه زیاد نمیشناسن ، معمولا از انتخابشون راضی نیستند …

  22. نسرين:

    سلام
    به نظر من سایتهای همسریابی تحت نظارت پلیس و سازمان ملی جوانان باشند.،موفق تر عمل می کنندو جلوی بعضی از افراد که قصد سواستفاده دارند گرفته میشه.یا سایتی از طرف سازمان ملی جوانان برای دخترهاو پسرها که هدفشون ازدواج هست راه اندازی کنند که قانونی و مطمئن تر باشه.
    تشکر

  23. رضا:

    بنظر من چندان تفاوتی نمیکند که همسر خود رو تو دانشگاه پیدا کنیم، یا توسط فردی به ما معرفی شود – یا تو پارک انتخاب کنیم ، یا اینکه در اینترنت با ایشان آشنا شویم .
    مهم این است که قبل از هر اقدامی ، به دقت در مورد فرد مورد نظر تحقیق کنیم تا از صحت اطلاعاتی که در مورد فرد در دست داریم اطمینان حاصل کنیم و همچنین به حد کافی شخص را برای انتخاب به عنوان شریک زندگی بشناسیم.
    به هر حال هرکسی چه در دنیای حقیقی (با درصد کم) و چه در دنیای مجازی (با درصد بالاتر) احتمال ادعای دروغین را دارد و احتمال دروغ هرچقدر هم که پایین باشد باید قبل از تصمیم به ازدواج کاملا مرتفع گردد چون ازدواج با چشم بسته به هیچ وجه منطقی نیست.
    پس باید چه با ایشان در فضای حقیقی و چه در فضای مجازی آشنا شویم ، حتما نیاز است که در فضای حقیقی تحقیق کرده تا جای هیچ گونه شکی باقی نماند و بعد با خیال آسوده تصمیم به ازدواج بگیریم.

    بنده همسر خود را در یکی از این سایت ها که به نام سایت همسریابی شیدایی است پیدا نمودم و خیلی هم از زندگی خود راضی هستم چون پس از یافتن ایشان در سایت بصورت دقیق تحقیق کردم و مطمئن شدم که اولا مطالبی که ایشان درج کرده اند کذب نیست و ثانیا از نظر خانوادگی هم با خانواده من مطابقت دارند.
    اتفاقا چون سوالاتی که در حین ثبت نام در این سایت ها پرسیده میشود خیلی کاملتر از آنست که معمولا در جلسات خاستگاری و … پرسیده میشود ، فکر کنم اگر یک پرینت بگیریم و دونه دونه ادعاهای فرد رو بعد از بررسی در فضای حقیقی تیک بزنیم خیلی مطمئن تر میتونیم تصمیم بگیریم که فرد به درد ما میخورد یا نه.

    • پرستو:

      سلام من بانظر خانم صمدی موافقم باید همه سایتهای همسریابی فیلتر بشه وازفعالیت شون جلوگیری بشه من خودم یه روزی طرفدار این سایتها بودم حدود چند ماهی هم عضو بودم اما بعد از مدتی متوجه شدم این سایتها هیچ کمکی به من وامثال من نمیکنه دلم میخواد به همه دختر ها بگم اگر واقعا قصد ازدواج دارید وقتتون را در این سایتها تلف نکنید اما اگر قصد سرگرمی وتفریح دارید یا فقط میخواد تنهایی تون را پر کنید اشکالی نداره فقط حواستون راجمع کنید که فریب نخورید بیشتر اقایونی که در این سایتها عضو هستن قصد سرگرمی وتفریح دارن بیشترشون هوس باز وحقه بازن یه عده کمی هم قصد ازدواج دارن اما خودشون هم نمیدون چه میخوان اگر میدانستن که خارج از این سایتها دورواطرافشون بههشون معرفی شده یه گروه نسبتا خوب هستن که فقط به دنبال عقد موقت هستن زیر بار مسئولیت نمیخوان برن یه گروه هم از اساس از لحاظ روحی وروانی مشکل دارن شاید الان حرفهای منوباور نکنید بیشتر این اقایون یه سال بعضی هاشون چند ساله که عضو هستن اما هنوز هم نتونستن ازدواج کنن علتش چیه؟ شما میتونید حدس بزنید اینها را من به عنوان یه خواهر به تمام دخترهای پاک ونجیب عرض کردم حالا خودتون میدونید

      • هاجر:

        واقعا نظر پرستو خانم درسته به من ثابت شده دوستان

  24. عضو طوبی:

    سلام
    میخواستم بگم لطفا به عقل وشعور مردم ایران توهین نکنید تشخیص دادن خوب بد رو بذارین به عهده خودشون شمایی که همش در حال تحمیل کردن اراجیفتون به ذهن دیگران هستید.خانم روانشناس محقق از شما بعیده کجا بزرگ شدی؟؟؟!!!کجا درس خوندی؟!مثل اوتیستیک ها رفتار میکنی خودت

  25. نفس:

    سلام من عضوطوبی هستم توروخداسایتوفیلترنکنیدمن عکسموبردارم خیلی نگرانم لطفا بررسی کنید.ولی سایت خوبیه

    • نام شما...:

      بذار من عکسمو بردارم

  26. محسن:

    آقا بازش کنید که مجبور میشیم فیلتر شکن به کمرمون ببندیم ها بزارید خودمون انتخاب کنیم؟؟؟؟/ من آدرس وبلاگم رو میزارم ببینید خوشتون اومد شمارم هست تماس بگیرید

  27. رضا:

    سلام…امروز ۱ دی ۹۲ سایت طوبی بسته شد .توروخدا باز کنیداین سایتو.من خیلی آدمای متشخص وفهمیده رو دیدم که از طریق سایت طوبی ازدواج کردن..این کارا یعنی چی؟ خدارو خوش میاد؟ هر کسی عقل وشعورشو باید توهر زمینه ای استفاده کنه.

  28. طلا:

    واقعا عجبا…

  29. مهسا:

    سلام.توروخدا سایت توران رو باز کنید یاادرس جدیدش رو میل کنید

  30. هستی:

    سلام.تورو خدت سایت توران و بهترین همسر رو باز کنید
    ادم خودش عقل و شعور داره

  31. محمد:

    خاک بر سر همتون

  32. parasto.omidy@yahoo.com:

    سلام لطفا سایت همسریابی طوبی راباز کنید این سایت کمک بسیارزیادی میکنند برای اشنایی دختران وپسران هرکسی هم خودش باید مراقب باشد که همه افرادی که درسایت عضو هستند ایا قصد ازواج دارند یانه .اگر فردی درایت نداشته باشد دیگر فرقی ندارد درسایت یا درخارج ازسایت فریب میخورد.

    • محسن:

      سلام بابا تازه داشتیم با سیستم سایت آشنا میشدیم ها؟؟؟ پرستو لطفا به سر به وب من بزن
      malekpoorian2012.blogfa.com

  33. رویا:

    لازمه طریقه استفاده را یاد بگیریم فرهنگشو داشته باشیم . چرا فیلتر کنیم

  34. رویا:

    عجب دنیایی همه تحصیلات دارند خوب و بد تشخیص میدند این سایت طوبی را چرا بستین . تازه داشتیم با یکی اشنا میشدیم

  35. محمد:

    عجیبه

  36. محمد:

    شورشو درآورید دیگه همه ی سایتهای ازدواج بستید من فرد مورد علاقه مو پیدا کردم یهوی سایت فیلتر شد خاهشا سایت ازدواج توران باز کنید

  37. رها:

    حداقل باز کنید عکسمو بردارم.والله بخدا

  38. ضحا:

    سلام
    خىلى کار مسخره اى کردىد اونوقت مىکن امار ازدواج پاىىن اومده!خواهش مىکنم بازش کنىدمن خودم باىبند به اصول مذهبى هستم ولى اىن ساىت هارو بدنمدونم جون واقعافرد مذهبى ومورد علاقه ام رو بىدا کرده بودم جه کار کردىن!؟!؟هرجىزى استفاده خوب وبدداره انسان قدرت انتخاب داره بس تقوا اختىار ىعنى جى!توروخداامشب بازش کنىد

  39. مینا:

    به نظر منم سایت همسریابی خوبه. دختر همسایمون اصلا خواستگار نداشت. الان ازدواج کرده خیلی هم خوشبخته. با عضویت تو همین سایت ها. همیشه هم ازم تشکر میکنه که عضوش کردم. فقط باید آدم حواسشو جمع کنه

  40. محمد:

    سایت های همسر یابی خیلی خوبه چرا فیلترشون کردید شما عادت دارید هر سایتی فیلتر کنید فقط همینو یاد گرفتید؟

  41. مینا:

    سلام من تازه بااین سایت آشناشدم نمیدونم جواب میده یانه. چون درکنترل نیروی انتظامی هست فک نکنم مشکلی پیش بیاد.فقط بایدزنگ باشی تاسرت کلاه نره.سایت منحل نکنیدخواهش میکنم.

  42. الهام:

    باسلام وتشکر جان حضرت زهرا چرا بسرا دل منو له میکنن و احساسمو لکه دار میکنن

  43. یگانه:

    سلام.لطفا سایت طوبی رو باز کنید.ما همگی دارای شعور هستیم و قدرت انتخاب و فکر کردن داریم.این کار خیلی بی انصافیه که سایت طوبی رو فیلتر کردید

  44. sahar:

    سلام بین همه این افراد که تو سایت هستن خوب و بد وجود داره ما باید عقل و فهم داشته باشیم کی برای ازدواج میخواد کسی مجبور نکرده خوابتون بودیم,لطف کنید سایت همسریابی و طوبی روباز کنید.برام سایت جدید طوبی رو ایمیل کنید باشکر فراوان.

  45. sahar:

    سلام,بنظر من همه درک دارن اگه میشه سایت همسر یابی هارو باز کنید,با تشکر

  46. شیرین:

    سلام ببخشید آیا فعالیت سایت طوبی مختل شده که نمیشه وارد شدخواهشا اینکارو نکنیدما خیلی بهش نیاز داریم-چه طور میتونیم وارد شیم اگه آدما خودشون چشم وگوششونو باز کنن میفهمن کی میخاد ازدواج کنه کی میخادسواستفاده کنه

  47. الهام:

    باسلام وتشکر من عضو سایت همسر یابی یابی توران هستم چرا امروز باز نمیشه جوابمو لطفا ایمیل کنید

  48. مریم:

    سلام
    منم با نظر سبزینه موافقم…..کلا تو این کشور اینطوریه هر کی از هر چی خوشش نیامد به هر طریقی میخواد جلوش رو بگیره عزیزم خودت عقل و شعور داری به اجبار که با کسی آشنا نمیشی

  49. صمدی:

    با سلام
    من میخواستم بدونم از کجا باید بخوام که سایت همسر یابی طوبی رو فیلتر کنن طوری که با فیاتر شکنم نشه وارد شد؟
    تو این سایت واقعا افراد متخلفی دارن فعالیت میکنن وقتی هم به پلیس سایت طوبی گزارش میشن اصلا باهاشون برخورد نمیشه هیچ بلکه طرفداری هم میکنن.من دانشجوی ارشد روانشناسی هستم تو این سایت داشتم تحقیق میکردم واسه نوشتن یه مقاله.که متسفانه با مسائلی برخورد کردم که واقعا شرم آوره .لطفا راهنماییم کنین از کجا درخواست مسدود قطعی ای سایت همسر یای طوبی رو داشته باشم؟

    • سبزینه:

      شما به عنوان ناظر برای نوشتن مقاله اگه نیامدید؟؟؟
      خب مشاهداتتون رو تو ممقاله بنویسید ، ببرید تحویل بدید انشالله ۲۰ بشید . میدونچه تعدادشچه تعدادشان ی ها توی این سایت آشنا شدن و ازدواج کردن ، میدانید ثواب آشنا کردن دوتا آدم برای ازدواج چقدر ، وبالعکس سنگ انداختن و چوب لا چرخ انداختن چه گناه بزرگیه
      هیچ جوابی رو نمی پذیرم چون خدا به ما چشم وگوش داده ” عقل ” ، و توصیه اکید کرده به مشورت کردن. ببینید خودتون چه دسته گلی به آب دادید ، که اینطور عصبی در پی انتقامی..

    • محقق:

      اشخاصی که مشکل دارن مخصوصا خانم هایی که دنبال پول میان تو این سایت ها همشون میگن میخواستیم تحقیق کنیم چقدر محقق و کار تحقیقاتی در سایت های همسریابی زیاد شده!!!!!!!!!!!!!!!!

    • mohsen:

      خاک بر سرت که اینقده کور فهمی من فوق لیسانس روانشناسی بالینی دارم در حال حاضرم عضو سایت طوبی هستم واقعا سایت خوبیه بعدش من خدا بهم عقل وشعور داده نیاز نیست کسی واسم تصمیم بگیره

      • سارا:

        افرینننننن.احسنتتتتتتت.گل گفتیییی.

    • محمد:

      اگر برای جنابعالی که فوق لیسانس روانشناسی هم هستی، شرم‌آوره، برای خیلی‌ها خوب جواب داده. بایستی افرادی مثل جنابعالی را که اینقدر کوته بین هستید، فیلتر نمود. دقیقاً مثل قرون وسطی شده.

      • سارا:

        عصر حجری ان.اینا.ترسوهای احمق.

    • رضا:

      سلام
      اولا ناراحتی نرو
      دوما دیده هاتو بنویس ببر بده استاد نمره میده
      سوما هر وقت تونستی درست بنویسی راجع به چیزی نظر بده.
      جای استادت بودم میفرستادمت ابتدایی پایه ات تقویت بشه دیگه فیاتر ، متسفانه ، قطعی ای و همسریای رو درست بنویسی.
      درضمن شرم آور را با ذکر دو مورد در دو سطر بطور خلاصه توضیح دهید .

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.