کنکوری‌ها شانس قبولی خود را بررسی کنند

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به آغاز انتخاب رشته مجازین کنکور سراسری سال ۹۱ گفت: افراد مجاز به انتخاب رشته تا روز دوشنبه ۲۳ مرداد فرصت دارند با مراجعه به پایگاه اینترنتی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کنند.

به گزارش ایسنا، دکتر توکلی همچنین اضافه کرد: داوطلبان برای انتخاب رشته می توانند از دفترچه راهنمای انتخاب رشته استفاده کنند که نسخه اینترنتی این دفترچه در پایگاه اینترنتی سازمان سنجش قابل دسترسی است.

به گفته وی، حدود ۹۳۵ هزار نفر در آزمون سراسری شرکت کردند که همه این افرد مجاز به انتخاب رشته شدند.

توکلی با اشاره به سامانه انتخاب رشته مجازی فعال در سایت سازمان، تصریح کرد:‌ این نرم افزار امکان انتخاب رشته براساس اطلاعات آزمون سراسری سال ۹۰ را فراهم می‌کند که کلیه داوطلبان مجاز می‌تواند قبل از انتخاب رشته اصلی با وارد کردن برخی از اطلاعات آزمونی خود در این نرم افزار، شانس قبولی را براساس انتخاب‌های داوطلبان سال قبل مشاهده نموده و از آن در انتخاب رشته اصلی خود استفاده کنند.

وی با بیان اینکه داوطلبان از طریق مراجعه به سایت سازمان سنجش و دستگاههای خود پرداز بانک‌های ملی و صادرات و واریز مبلغ ۱۰۰ هزار ریال می‌توانند به این نرم افزار دسترسی داشته باشند، اظهار کرد: نرم‌افزار مذکور شانس قبولی داوطلبان را در بیش از ۲۵۰ رشته اعلام می کند.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.