کوتاه از اردوی سرخ پوشان ؛ از زمین گل آلود تا سفر به ایتالیا

۰۶م آذر ،

کوتاه از اردوی سرخ پوشان ؛ از زمین گل آلود تا سفر به ایتالیا

فارس: خبرها باشگاه پرسپولیس : تمرین امروز پرسپولیس با حضور علی کریمی برگزار شد.

به گزارش فوتبال آنلاین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس پس از یک روز استراحت از ساعت ۱۵:۲۰ امروز در زمین درفشی‌فر برگزار شد و بازیکنان پس از گرم کردن بدن‌های خود به مرور کارهای تاکتیکی پرداختند.

* علی کریمی در تمرین امروز حضور پیدا کرد. او با توجه به اینکه حدود یک ساعت و نیم با هماهنگی با ژوزه در تمرین حضور پیدا کرده بود پس از گذشت ۳۰ دقیقه به سبب پیگیری امورات شخصی‌اش برای سفر به مالزی پس از بدنسازی و تمرینات اختصاصی با علیپور فیزیوتراپ تیم، درفشی فر را ترک کرد. کریمی همچنین امروز پس از ۳ هفته دویدن‌هایش را آغاز کرد.

* نیسلون با رفع مصدومیت در تمرینات گروهی شرکت کرد.

* با توجه به اینکه کریمی فردا به مراسم بهترین‌های آسیا می رود امروز بازیکنان و کادر فنی او را بدرقه کردند و برای وی در انتخاب بهترین‌های آسیا آرزوی موفقیت کردند. همچنین خداحافظی ژوزه و در آغوش گرفتن کریمی نیز در نوع خود بسیار جالب بود که سبب تشویق بازیکنان شد.

* علیرضا محمد مدافع سابق پرسپولیس برای رفع مصدومیتش به فیزیوتراپی این باشگاه آمد.

 

* مانوئل ژوزه از لغزندگی و گل آلود بودن درفشی فر  به خاطر بارندگی خوشحال بود. او به بازیکنان می‌گفت با توجه به اینکه شرایط انزلی را این طور برای من توصیف کرده‌اند بازی و تمرین در این زمین ۲ روز قبل از بازی مقابل انزلی‌ها یک شبیه سازی بسیار خوب است.

* محمد قاضی با توجه به اینکه در تمرین صبح اختصاصی به فیزیوتراپی پرداخته بود، در تمرین بعدازظهر غایب بود.

* فیلم آخرین بازی‌های ملوان به دست کادر فنی رسید.

سفر به ایتالیا

طبق توافق مسئولان دو باشگاه آث میلان ایتالیا و پرسپولیس، قرار است تفاهم‌نامه‌ای در زمینه‌های مختلف بین دو طرف به امضا رسد. به همین منظور مسئولان باشگاه پرسپولیس در گروهی پنج نفره اواسط ماه جاری سفری به ایتالیا خواهند داشت.

پرسپولیسی‌ها برای انجام این سفر، از مسئولان سفارت ایتالیا خواستند که هرچه سریع‌تر ویزای سفر به ایتالیا را برای آنها مهیا کنند.

در این سفر رویانیان قرار است دیدارهایی با مسئولان تیم‌های پایه و بزرگسال میلان برای همکاری بیشتر داشته باشند.

 


FootballOnline.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.