کودکان نیاز به برنامه های جذاب دارند

نسل کودکان امروزی نیاز به برنامه های مناسب و لذت بخش برای پرهیز از برنامه ها و فیلم های غربی دارند.

احمد معظمی کارگردان تلویزیون به خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: متاسفانه امروزه ما مشاهده می‌کنیم که بازتاب فیلم های ایرانی در خانواده ها کاهش پیدا کرده اند فیلم نامه های ما باید طوری باشد که نوجوان تا بزرگسال را به خود جذب کند.

وی همچنین افزود: اگر فرهنگ حاکم بر رسانه با بنیاد خانواده در تضاد باشد باعص ساختارشکنی و جدایی خانواده ها می شود.

احمد معظمی در خصوص تاثیر  تلوزیون نسبت به  دیگر رسانه ها افزود: ارتباط تلویزیون با واقعیات و موضوعات زندگی مردم رابطه نزدیکی دارد به شرط آن که ساختار درستی داشته باشد.

وی در مورد نقش تلویزیون در خصوص پخش ارزش های خانواده گفت: خوشبختانه رسانه در دو سال اخیر با نوشتن فیلم نامه های قوی ایرانی باعث جذب مخاطب شده است.

وی همچنین اضافه کرد: من معقتدم کارگردانان ما می‌توانند با فیلم نامه های مناسب کودک را جذب برنامه های پسندیده بکنند،زیرا اخلاق تربیت ها رابطه ها و امکانات کودکان امروزی با ۲۰ سال قبل تفاوت دارد در حالی که کودکان امروز از پویا نمایی ها و برنامه ها لذت نمی‌برند و به سمت انیمیشن ها و برنامه های غربی روی می‌آورند.

این کارگردان نسبت به نقش تبلیغات بر اخلاق جامعه افزود: بهتر است با کاهش زمان تبلیغات در بین سریال ها تماشاچی جذب رسانه داخلی شود./ی۲


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.