کورس بهاره اسبدوانی ایران به میزبانی گنبدکاووس به پایان رسید

به گزارش خبرنگار ایرنا، رقابت های سوارکاری این هفته در حضور خیل مشتاقان به اسب و سوارکاری که در هوای گرم بهاری از سراسر ایران به گنبدکاووس آمده بودند تا شاهد جدال زیبای اسب های گرانقیمت با چابکسوان ماهر باشند با برگزاری رقابت های هفته نوزدهم یا همان هفته قهرمانی به پایان رسید.

در رقابت های این هفته ۸۳ راس اسب از نژادهای ترکمن،دوخون ،تروبرد داخلی و تروبرد وارداتی در هشت دور به مسافت های ۱۰۰۰ و ۱۷۰۰ متر به رقابت پرداختند.

در پایان رقابت های این هفته کاپ قهرمانی به رسم یادبود هفته قهرمانی کورس بهاره و نیز جوایز نقدی به ارزش ۵۲۰ میلیون ریال به اسب های اول تا سوم کورس های هشتگانه اهدا شد.

استقبال علاقه مندان به سوارکاری از رقابت های هفته قهرمانی بسیار زیاد بود که نشان دهنده میزان اهمیت این رقابت ها است.

چشمگیر بودن میزان استقبال از بررسی میزان شرکت علاقه مندان در پیش بینی های سه پره و پنج پره نسبت به هفته های قبل مشهود است.

در رقابت های روز گذشته جوایز پیش بینی پنج پره حدود ۴۰ میلیون تومان بود و این مبلغ برای هفته قهرمانی به بیش از ۸۰ میلیون تومان رسیده بود.

مبلغ دقیق پیش بینی پنج پره این هفته ۸۳۲ میلیون و ۲۳۰ هزار ریال بود. و این مبلغ را همچون روز گذشته دو نفر با کسب امتیاز ۴۰ از آن خود کردند.

در پیش بینی سه پره این هفته نیز مبلغ ۳۷۷ میلیون ۷۴۰ هزار ریال بین ۳۸ نفر که بالاترین امتیاز را کسب کرده بودند (۲۴ امتیاز) تقسیم شد.

نتایج هفته نوزدهم(قهرمانی) به شرح زیر مشخص شد.

کورس اول: ۱- تیزپا -۲- قره داغ -۳- آنالی

کورس دوم: ۱- فایپر-۲-کانیاز -۳- رضوانه

کورس سوم: ۱- ثانیه -۲- اسپیریت -۳- رزیلا

کورس چهارم: ۱- دارنل -۲- مجیک میلیون -۳- رسینا گری

کورس پنجم: ۱- بست -۲- زندگی -۳- دانهیل

کورس ششم: ۱- آگوستینوس -۲- جوکی -۳- شارمن

کورس هفتم:۱- قلیچ خان -۲- یاد بابا -۳-سلتیک

کورس هشتم: ۱- آترینه -۲- المیرا -۳- زیبا گل

رقابت های سوارکاری کورس بهاره ایران به میزبانی گنبدکاووس پس از برگزاری ۱۹ هفته به پایان رسید و علاقه مندان به اسب و سوارکاری در گنبد باید منتظر برگزاری رقابت های کورس پائیزه در شهر خود باشند.

۷۴۷۷/۶۲۲**۱۳۶۸**

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۶۳۶۷۶


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.