کى روش: بازی امروز حکم مرگ و زندگی را دارد

خبرگزاری آریا – کارلوس کى روش سرمربى تیم ملى فوتبال ایران اعتقاد دارد دیدار با قطر براى هر دو تیم حکم مرگ و زندگى را دارد.
به گزارش خبرگزاری آریا ، وى در نشست خبرى پیش از دیدار امروز با قطر گفت: هر بازى متفاوت است و هر تیمى قابلیت هاى خود را دارد. مسلم است در بازى امروز اعتماد به نفس کامل داریم ومى دانیم استادیوم آزادى پر خواهد شد و مهم این است که بهترین فوتبال را ارائه کنیم و به هیچ عنوان تصور نمى کنیم قطر تیم ضعیفى است و هرگز قابلیت هاى آنها را زیر سؤال نمى بریم و احترام زیادى براى تیم قطر و کادر فنى آنها قائل هستیم. مى خواهیم نشان دهیم براى این بازى اشتیاق داریم و فوتبال خوبى ارائه مى کنیم.
خبرنگارى پرسید آیا شکست ۴ بر یک قطر مقابل کره جنوبى در عملکرد ایران تاثیر خواهد داشت یا خیر که کى روش گفت: اعتقاد دارم قطر امروز با قدرت کامل به تهران مى آید. آنها به صورتى کامل آماده بازى هستند و به همین دلیل مطمئنم خوب کار خواهند کرد و بازیکنانشان با انگیزه به تهران مى آیند.
سرمربى تیم ملى با تاکید دوباره بر اهمیت حضور تماشاگران گفت: مى خواهم حرف هایم را به اهالى مطبوعات بزنم و آنها این را به مردم منتقل کنند.
حضور هواداران مى تواند کمک مؤثرى به پیروزى ایران کند و از رسانه ها مى خواهم صمیمانه به ما کمک کنند و با کمک هم بازى قوى ترى ارائه کنیم.کى روش در پاسخ به این سوال که آیا قطر نسبت به گذشته تفاوت کرده، اظهار داشت: مسلما تفاوت هایى وجود دارد و ما بازى این تیم مقابل لبنان و کره را تماشا کردیم. آنها مهره هاى لازم را در اختیار دارند و براى بازى امروز تمرکز مى کنند که نتیجه خوبى بگیرند.
این بازى نسبت به بازى قبل تفاوت دارد و براى هر دو تیم بازى مرگ و زندگى محسوب مى شود. کى روش در خصوص اینکه تیم ملى چقدر با تیم ایده آلش فاصله دارد، عنوان کرد: فقط به شما این را بگویم که با ۳ امتیاز از ازبکستان برگشته ایم و وقتى تیم شما به جام جهانى صعود مى کند دیگر اهمیتى ندارد که آیا حمله کرده یا دفاعى به میدان رفته است.
در بازى با ازبکستان احتیاج داشتیم تمرکز کنیم و شما شاهد بودید بازیکنان من توانایى انجام این کار را داشتند و نتیجه لازم را کسب کردند.وى ادامه داد: همه دیدند چلسى مقابل بایرن ۹۳ دقیقه دفاع کرد و برنده شد و رئال مادرید ۱۲۰ دقیقه مقابل بارسا دفاع کرد اما به پیروزى رسید.
در بازى امروز مى خواهیم موقعیت خوبى داشته باشیم و فوتبال قابل قبولى ارائه کنیم. تیم ما احتیاج به بازى جنگجویانه دارد و باید این کار را انجام دهیم اما براى من مهم این است که همه تیم ها متوجه شده اند بازیکنان ایران توانایى رسیدن به هدف خود را دارند. شاید اگر امروز باز هم نیاز باشد که بازى یکسان و مشابهى را نسبت به قبل انجام دهیم، این کار را تکرار خواهیم کرد.
کى روش در پاسخ به سوال خبرنگار قطرى در خصوص اینکه تیم ملى قطر یک بازى نسبت به ایران بیشتر انجام داده و آیا شما فکر مى کنید شرایط براى هر دو تیم یکسان است، گفت: بعد از بازى امروز مى گویم که شرایط یکسان است یا نه. ممکن است قطر بخواهد چند بازیکن تیمش را تغییر دهد و با یک تیم جدید وارد زمین شود و باید دید که امروز با چه ترکیبى وارد زمین مى شوند.
اگر شما مى دانید که قطر با چه ترکیبى وارد زمین مى شود، لطفا ارنج اصلى آنها را به من بگویید و آن وقت من هم پاسخ شما را مى دهم که آیا شرایط یکسان است یا نه.


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.