کیانوش رستمی:مدال المپیک را به کارنامه افتخارتم اضافه می کنم

‘کیانوش رستمی’ روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: در بازی های المپیک ۲۰۱۲ لندن، من ۲۱ ساله خواهم شد، این نخستین المپیک من است و می خواهم در کنار تمام افتخاراتی که تا امروز داشتم، مدال بازی های المپیک را نیز به نام خود و ایران به ثبت برسانم.

وی ادامه داد: در این مدت، تمرینات بسیار سختی را سپری کردم، متاسفانه در حین تمرینات از ناحیه زانو آسیب دیدم که با کمک دکتر رازی و دعای خیر مردم به خیر گذشت و اکنون برای موفقیت در بازی های المپیک لندن، لحظه شماری می کنم.

رستمی ادامه داد: در رکودگیری هایی که داشتم، وزنه را ۵ کیلوگرم بیشتر از رکورد المپیک مهار کردم، حس بسیار خوبی دارم و مطمئنم اگر مشکلی پیش نیاید در المپیک لندن روی سکو خواهم رفت.

وی اضافه کرد:‌ تمام سعی خودم را می کنم تا بهترین نتیجه را بگیرم، متاسفانه در ورزش قهرمانی و در رقابت با پولاد سخت هیچ چیز مشخص نیست و در یک لحظه ممکن است تمام زحمات چند ساله هدر برود.

دو مدال طلای جوانان جهان، یک مدال طلا و یک برنز بزرگسالان جهان را در کارنامه دارم و اکنون به دنبال مدال المپیک هستم و با تمام توان برای رسیدن به آن تلاش می کنم.

وی افزود: حریفان اصلی من از کشورهای چین، روسیه و بلاروس هستند البته در بازی های المپیک لندن یک حریف ایرانی به نام ‘سهراب مرادی’ دارم که امیدوارم مدال های این وزن به نام ورزشکاران ایرانی به ثبت برسد.

وی در خصوص این که رقابت با یک حریف هم وطن در المپیک چه حسی دارد، گفت: در این چند سالی که در تیم ملی بودم رقیب جدی نداشتم اما اکنون با حضور مرادی، انگیزه من دوچندان شده و باید مدال های طلا و نقره به ایران برسد و امیدوارم این مهم محقق شود.

ملی پوش وزنه برداری ایران در خصوص قول هایی مبنی بر اهدای پاداش نقدی که در خصوص مدال آوری قهرمانان ایران در بازی های المپیک لندن داده شده، تاکید کرد: تلاش چهار ساله را نمی توان با این گونه پاداش ها و جوایز نقدی مقایسه کرد.

با این پول حتی نمی شود یک منزل در شهر تهران خرید. من برای پول، وزنه نمی زنم چرا که عاشق وزنه برداری هستم و زمانی که پرچم ایران به اهتزاز در می آید و سرود ایران نواخته می شود احساس غرور می کنم. این حس با هیچ مبلغی قابل خرید و فروش نیست اما جا دارد مسوولان به فکر آینده ما نیز باشند.

۰۶۶۱

ورزشی. ** ۱۵۸۹ **‌

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۱۳۴۵۵


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.