لئوناردو: داور با اخراج ساکو بازی را کشت

۲۲ آبان ،

 شب قبل در آخرین پیکار از هفته دوازدهم لوشامپیونه، مون‌پلیه در ورزشگاه دولاماسون پذیرای سن‌ژرمنی‌های پیشتاز جدول بود که دو تیم به تساوی یک بر یک رسیدند.

در دقیقه ۱۰ این پیکار کلمان تورپن، داور بازی مامدو ساکو، مدافع ۲۲ ساله پاریسی‌ها را از زمین اخراج کرد که همین امر مورد اعتراض مسئولان تیم میهمان واقع شد.

به گزارش تفسیری فارس، لئوناردو پس از این جدال در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی آر.ت. ال اظهار داشت: حرف‌زدن در مورد آنچه داور علیه ما انجام داد، غیرممکن است. هر چه فکر می‌کنم، متوجه نمی‌شوم چه خطایی از ساکو سر زد که جریمه اش اخراج بود؟ از نظر من همین اتفاق کلید پیکار بود و بازی را واقعاً کشت.

وی ادامه داد: ما در باشگاه همواره با بازیکنان حرف می‌زنیم که در زمین حرفه‌ای عمل کنند، اما در فوتبال همه وظیفه دارند حرفه‌ای عمل کنند. در حالی‌که می‌‌بینیم برخی از داوران این‌گونه نیستند.

لئوناردو افزود: نمی‌دانم داوران خودشان را چگونه آماده می‌کنند و یا در خلال هفته به چه حرفه‌ای سرگرم می باشند، اما آنچه که باید انجام دهند این است که همه مسابقات را تماشا کنند. درست است که همه انسان‌ها حتی داوران هم اشتباه می‌کنند؛ اما وقتی داوری این‌گونه عمل می‌کند، بنظر می‌رسد با کاستی در آماده‌سازی‌ خود مواجه شده است.

او تصریح کرد: این داور جوان است. فقط ۳۰ سال سن دارد و باید خیلی چیزها بیاموزد تا مهیای قضاوت مصاف‌های سنگین شود.

در پیکار فوق که در ورزشگاه دولاماسون انجام گرفت، رمی کابلا ۶۰ برای مون‌پلیه و ماکسول آندراده ۳۷ برای سن‌ژرمن گلزنی کردند.

پاریسی‌ها پس از این تساوی مانند المپیک مارسی ۲۳ امتیازی شدند، اما به لطف تفاضل گل بهتر در صدر جدول باقی ماندند.

 


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.