لئوناردو دیکاپریو تهیه کننده فیلم « زندگی در شب » خواهد بود

لئوناردو دیکاپریو تهیه کننده فیلم « زندگی در شب » خواهد بود

لئوناردو دی کاپریو و شرکت فیلم سازی او، با همکاری کمپانی برادران وارنر «زندگی در شب» را تهیه می کند.

این بازیگر و تهیه کننده سینما پس از مذاکره با مسئولان کمپانی برادران وارنر، از مت دیمون دعوت کرد فیلم نامه فیلم را بنویسد.

دیمون قرار است فیلم نامه اقتباسی «زندگی در شب» را بر اساس قصه رمان پرخواننده دنیس لمان به همین نام بنویسد.

قصه کتاب لمان در شهر بوستون و در دهه بیست بیست و سی میلادی اتفاق می افتد و مربوط به دورانی است که یک سری محدودیت ها در جامعه آمریکا وجود داشت.

در آن زمان، به دلیل دستور دولتی مبنی بر مصونیت فروش یک سری اجناس، گروه های گنگستری رشد کرده و وارد فعالیت های اقتصادی پرسود غیرقانونی شدند.

قصه «زندگی در شب» درباره پسر یک افسر عالی رتبه پلیس است که وارد یکی از این گروه های سازمان یافته جنایتکار شده و فعالیت های غیرقانونی می کند.

برخی از کاراکتر های قصه، از کتاب قبلی رئیس لمان به نام «روز داده شده» وام گرفته شده است. امتیاز برگردان سینمایی این کتاب هم متعلق به کمپانی برادران وارنر است.

مسئولان کمپانی برادران وارنر هنوز اعلام نکرده آیا لیوناردو دی کاپریو و یا مت دیمون به عنوان بازیگر هم با فیلم «زندگی در شب» همکاری خواهند داشت یا خیر.

خود این دو بازیگر هم در این رابطه صحبتی نکرده اند. اما منابع نزدیک به پروژه می گویند بعید می دانند هیچ یک از این دو در فیلم بازی هم داشته باشند.

قرار است مت دیمون فیلم نامه اقتباسی خود را ظرف دو ماه آینده به تهیه کنندگان فیلم ارائه دهد. به این ترتیب احتمالا کلید فیلم برداری «زندگی در شب» اواخر سال جاری میلادی و یا اوایل سال ۲۰۲۴ زده خواهد شد.

تهیه کنندگان فیلم گفته اند همزمان با آماده شدن فیلم نامه، اسامی بازیگران آن را هم اعلام خواهند کرد.

لیوناردو دی کاپریو و شرکت فیلم سازی او، تا قبل از این سرمایه گذار تعدادی از محصولات غیرمتعارف و مستقل سینما بوده است.


مجله اینترنتی ممتازنیوز سرگرمی و تفریحی اخبار روز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.