لئوناردو: رئال به جذب آنچلوتی علاقمند است

۲۵فروردین۱۳،

 لئوناردو اظهار داشت که رئال مادرید به حضور کارلو آنچلوتی در سانتیاگو برنابئو علاقمند است.

به گزارش فارس، آنچلوتی دسامبر ۲۰۱۱ به لیگ یک آمد و این باشگاه را با اختلاف ۱۰ امتیاز به صدر جدول لیگ فوتبال فرانسه رساند.

لئوناردو مدعی شد که رئال به دنبال جانشینی برای ژوزه مورینیو است و همین امر می‌تواند درها را برای انتقال کریستیانو رونالدو و سرمربی پرتغالی باز کند.

هافبک سابق میلان گفت: ما در نظر داریم کارمان را با آنچلوتی ادامه دهیم. رئال مادرید به جذب وی علاقمند است و این موضوع از مدت‌ها پیش مطرح بوده است. در پنجره نقل و انتقالات اتفاقات عجیبی می‌افتد اما کارلو برای ما بسیار مهم است.

وی ادامه داد: حتی رونالدو هم نمی‌داند چه اتفاقی خواهد افتاد. آینده وی به احساساتش بستگی دارد و احساسات از هفته‌ای به هفته دیگر تغییر می‌کند. صادقانه می‌گویم ما امروز از چیزی خبر نداریم.

مدیر ورزشی سن‌ژرمن خاطرنشان کرد: در فوتبال همه چیز در هر دقیقه تغییر می‌کند. من هم فکر می‌کنم که مورینیو هنوز دربارهٔ آینده‌اش تصمیم نگرفته است.

وی بر تأثیر حضور دیوید بکام بر روی باشگاه تأکید کرد و گفت: این به خود دیوید بستگی دارد که بخواهد در تیم بماند یا برود. داشتن او در این تیم امتیازی برای ما محسوب می‌شود. ما تلاشمان را برای نگه‌داشتن او انجام می‌دهیم اما این به خودش بستگی دارد.

وی افزود: بکام زندگی خودش را دارد اما درهای برای ماندن وی در سن‌ژرمن باز است. اگر بخواهد ادامه دهد، ما هم ادامه می‌دهیم. توپ در زمین او است.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.