لاریجانی:جانبازان و ایثارگران منشأ خیر و برکت هستند

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی خانه ملت، ‘علی لاریجانی’ روز پنج شنبه در دیدار با ‘بهزاد نورانی’ جانباز ۷۰ درصد قطع نخاع، با بیان اینکه قرار است لایحه حمایت از ایثارگران به مجلس تقدیم شود ، اظهار داشت: به طور حتم باید از جانبازان بیش از گذشته حمایت شود.

نماینده مردم قم در مجلس همچنین به افتخارآفرینی ورزشکاران کشتی گیر و وزنه بردار در المپیک ۲۰۱۲ لندن اشاره کرد و افزود: خوشبختانه ورزشکاران در این مسابقات دستاوردهای بسیار خوبی را برای کشور به همراه آوردند.

رئیس مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه مقام جانبازان و ایثارگران به ویژه بهزاد نورانی بسیار عالی و بالا است، یادآور شد: از خداوند متعال می خواهم که به شما عزت روزافزون دهد.

همچنین زریبافان در این دیدار با بیان اینکه هم اکنون حدود ۸ میلیون مدرک برای زنده سازی اتفاقات ۸ سال دفاع مقدس جمع آوری شده است ، گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران برنامه زیادی برای در این زمینه دارد.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به ارائه لایحه حمایت از ایثارگران به مجلس یادآور شد: این لایحه برخلاف تصور مردم موضوع جدیدی نیست؛ بلکه تنها قوانین قبلی را ساماندهی می کند.

سیام**۲۰۲۲**۱۵۵۳

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۶۹۲۰۳


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.