لاریجانی: اداره آسایشگاه‌ها به مردم واگذار شود

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از خبر گزاری ایسنا در تاریخ شنبه ۱۳م آبان ۹۱،

Sotakbar - ISNA (33 of 37)-1.jpg

رییس مجلس شورای اسلامی گفت که اداره مراکز نگهداری معلولین توسط مردم هم فواید روحی و معنوی برای جامعه دارد و هم سبب اداره بهتراین مراکز می‌شود.

به گزارش تفسیری خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، علی لاریجانی پس از بازدید از مرکز معلولین ایثار در جمع کارکنان این آسایشگاه اظهار نمود: من چندین بار از آسایشگاه ها بازدید نموده و از نزدیک با مشکلات این مراکز آشنا شده‌ام؛ خدمت نمودن در مراکز بهزیستی که از نیازمندترین اشخاص جامعه و کسانی که نیازهای عاطفی و نیازهای جسمی دارند پذیرایی می‌کنند بسیار ارزشمند است.

وی اضافه نمود: کسانی که به معلولین خدمت می‌کنند مایه احترام و افتخار می باشند و حقی بر گردن همه‌ی ما دارند، ما هم باید مشکلات آنها را ببینیم و مرتفع کنیم.

رییس مجلس خاطرنشان نمود: مجلس تا جایی که بتواند برای کمک به مراکز نگهداری معلولین تلاش خواهد نمود.

وی اضافه نمود: رویکردی که اکنون در بهزیستی وجود دارد و این مراکز را به خیرین می‌سپارند تا با کمک مردم نگهداری شوند رویکرد درستی است؛ زیرا مردم این مراکز را بهتر اداره می‌کنند، در واقع اثرات اجتماعی بسیاری دارد و روابط عاطفی که ایجاد می‌شود برای استحکام جامعه ارزشمند است و فواید روحی و معنوی برای جامعه دارد.

لاریجانی با تاکید بر لزوم کمک دولت به آسایشگاه‌ها و مراکز نگهداری معلولین خاطرنشان نمود: اگرچه دولت باید حمایت و کمک خود را به این مراکز داشته باشد اما استفاده از مردم برای اداره این مراکز هم رویکرد خوبی است که باید پی گرفته شود.

رییس مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: ملت ایران پس از گذشت ۳۴ سال از انقلاب هم‌چنان نیازمند استمداد مستمر از اولیای خدا می باشند تا مسیر هموار شود و بعضی مشکلات کشور که بدخواهان آن را به وجود آورده‌اند با عنایت الهی و پشتکار مسوولین و حمایت مردم مرتفع شود.

به گزارش تفسیری ایسنا، پیش از سخنان علی لاریجانی، منصوری فرماندار ورامین در سخنانی ضمن خیرمقدم به رییس مجلس، سابقه‌ی انقلابی مردم ورامین از ۱۵ خرداد تا ۹ دی‌ماه سال ۸۸ را مورد اشاره قرار داد.

وی با اشاره به جمعیت ۶۰۰ هزار نفره شهرستان ورامین گفت: ورامین با توجه به جمعیت بالایی که دارد و حتی از بعضی استان‌ها جمعیتش بیشتر است نیازمند توجهی خاص در بحث مترو، منطقه ویژه اقتصادی و ارتقای به استان است.

منصوری در پایان از کارکنان مرکز معلولین ایثار قدردانی نمود.

مسوول اداره بهزیستی شهرستان ورامین نیز در سخنانی گزارش تفسیریی از وضعیت آسایشگاه‌های ورامین و مرکز معلولین ایثار ارایه نمود.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.