لاریجانی از کاروان ورزشی جمهوری اسلامی در رقابت‌های آسیایی تقدیر کرد

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

رئیس مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی از کاروان ورزشی جمهوری اسلامی در رقابت‌های آسیایی تقدیر کرد.

به گزارش حوزه پارلمان باشگاه خبرنگاران، پیام رئیس مجلس شورای اسلامی خطاب به ورزشکاران حاضر در رقابت‌های آسیایی به شرح زیر منتشر شد.

بحمدلله کاروان ورزشکاران تیم‌های ملی رشته‌های مختلف ورزشی در جریان رقابتهای آسیایی با تلاش همه جوانان پرافتخار کشورمان نتایج قابل قبولی را بدست آورد.

جوانان ورزشکار جمهوری اسلامی ثابت کردند که قادر خواهند بود در تمامی عرصه‌ها و میادین رقابتهای ورزشی برهمه رقبا فائق گشته و باشکوه و جلال سرود کشورمان را طنین انداز کنند که در این دوره بارها و بارها شاهد این صحنه‌های عزت آفرین بودیم. 

اینک که رقابتها پایان یافته است ضرورت دارد دست اندرکاران امر ورزش کشور با بررسی کاستیهای رشته‌های ورزشی زمینه‌های رفع مشکلات و افزایش توان ورزشکاران را برای حضور مقتدرانه‌تر در رقابتهای آن فراهم سازند. 

در پایان باردیگر از تلاش همه ورزشکاران بویژه بانوان قهرمان که با رعایت حجاب و موزاین اسلامی نه تنها حضور شایسته‌ای داشتند بلکه با دریافت مدالهای رنگین خویش شکوه و عظمت زنان ایران را نیز به رخ جهانیان کشاندند و همچنین سرپرستان، مدیران، مربیان و تمامی اعضای کادرفنی کاروان ورزشی کشور تقدیر ؟ کرده و ضمن تبریک به ملت شریف ایران برای افتخار آفرینی جوانان این مرز و بوم امیدوارم فرزندان این کشور در تمامی عرصه‌ها موفق و سربلند باشند و ارمغان تلاش آنان همواره موجبات شادی و خشنودی مردم را فراهم سازد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.