لاریجانی: مجلس و دولت باید با اتحاد به مسائل اصلی کشور بپردازند

رییس قوه مقننه عصر روز یکشنبه در جلسه مجمع عمومی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت با تاکید براستفاده از ظرفیت فراکسیون ها در اداره مجلس شورای اسلامی گفت: در توزیع مسوولیت ها باید به ظرفیت آحاد نمایندگان توجه کرد .

وی در بخش دیگری از سخنان خود در واکنش به اظهار نظر ‘محمدرضا باهنر’ نایب رییس دوم مجلس درباره عضویتش در فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت گفت : افتخار می کنم که عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت هستم.

به گزارش ایرنا، ‘محمدرضا باهنر’ نایب رییس دوم مجلس و دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین در نشستی خبری در پاسخ به این سوال که آیا وی و علی لاریجانی عضو فراکسیون رهروان ولایت هستند یا خیر؟ گفته بود: ‘بنده و آقای لاریجانی فرم عضویت این فراکسیون را پر نکرده‌ایم.’

باهنر اضافه کرده بود: اعضای فراکسیون رهروان ولایت به ما محبت دارند که از ما دعوت می‌کنند تا در جلسات آنها شرکت کنیم و اگر بنا باشد درباره دوری یا نزدیکی سیاسی به این فراکسیون صحبت کنم باید به این موضوع اشاره کنم که به این فراکسیون نسبت به سیار فراکسیون ها نزدیکتریم اما عضو رسمی آن نیسیتم.

به گزارش ایرنا از اداره اخبار و رسانه های گروهی مجلس شورای اسلامی، مجمع فراکسیون رهروان ولایت با حضور ۱۸۰ نفر از نمایندگان عضو این فراکسیون عصر یکشنبه در تالار شهید مدرس ساختمان مشروطه برگزار شد .

سیام **۱۷۰۸

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۶۲۸۵۱


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.