لاریجانی نشان داد که اهل تعامل است

دکتر لاریجانی در ۴ سال دوره ریاست مجلس نشان داده که اهل تعامل بوده و با اقتدار و مدیریت توانسته مجلس هشتم را به خوبی اداره و با توجه به استقلال الرأی بودن…

لاریجانی در ۴ سال ریاست مجلس، نشان داد که اهل تعامل است
نماینده ساری در گفت و گو با صبا ایران در پاسخ به این سوال که ارزیابی شما از ریاست مجلس در دوره هشتم چیست؟، گفت: مجلس هشتم به ریاست دکتر لاریجانی تشکیل و به اتمام رسید و بنده بدون هیچ گونه غرض ورزی می گویم که: دکتر لاریجانی در ۴ سال دوره ریاست مجلس نشان داده که اهل تعامل بوده و با اقتدار و مدیریت توانسته مجلس هشتم را به خوبی اداره و با توجه به استقلال الرأی بودن، توانسته استقلال مجلس را نیز به خوبی حفظ نماید. وی افزود: البته این نکته لازم است که اظهار نظر برای انتخاب ریاست مجلس از طرف افراد سیاسی، کار درستی نیست. زیرا تصمیم گیری عهده نمایندگان مجلس بوده و اظهار نظر افراد حزبی و سیاسی، توهین به شئون ملت است.
نماینده ساری ادامه داد: اظهار نظری اخیری مبنی بر این که چرا قبل از تشکیل مجلس نهم، فراکسیون تشکیل داده اند، وجود دارد که این موضوع نیز مربوط به نمایندگان مجلس می باشد و لزومی ندارد افراد غیرمسئول در این باره اظهار نظر نماید. وی پیرامون تشکیل فراکسیون جدید اعضای حدود ۱۸۰ نفر از نمایندگان مجلس گفت: این اعضاء، با رویکرد مثبت به ریاست دکتر لاریجانی، فراکسیونی را تشکیل داده اند. زیرا بر همگان پوشیده نیست دکتر لاریجانی، در لوای ولایت بوده و به هیچ وجه از ولایت برای خویش هزینه نمی کند. دکتر شجاعی پیرامون این موضوع که عده ای اظهار کرده اند اقلیت مجلس نباید به لاریجانی رای دهند، گفت: این اظهار نظر نیز یک نوع دیکتاتوری محسوب می گردد در حالی که هر کدام از نمایندگان حق رای داشته و نباید از این مسائل، جنجالی سیاسی، درست کنیم زیرا مجلس محل سلیقه های گوناگون می باشد.
سید کاظم دلخوش:
«مدیریت لاریجانی در قوه مقننه ارجح است»
نماینده صومعه سرا و سخنگوی کمیسیون اقتصادی با بیان اینکه هر دو رقیب انتخاباتی برای ریاست مجلس، نیروی انقلابی، اصولگرا فرهنگی و با ارزش هستند، گفت: عملکرد حداد و لاریجانی را در دوره هفتم و هشتم شاهد بودیم ولی شخصاً در مدیریت مجلس و قوه مقننه، دکتر لاریجانی را ترجیح می دهم. وی افزود: دکتر لاریجانی فردی مذهبی، دینی و در نهایت در تشخیص مدیریتی، کارآمد تر است. دلخوش در خاتمه خاطر نشان کرد: دیدگاه بنده در باره ارجحیت لاریجانی، یک دیدگاه کاملا تخصصی است نه دیدگاه سیاسی.


بولتن نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.