لازمه پیشرفت گفتمان اصولگرایی نقدپردازی داخلی است

۱۷م آذر ،

قائم‌ مقام جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی گفت: مهم‌ترین دلیل مقبولیت اصولگرایان در جامعه، حس ولایتمداری قوی آنان است که مردم را به سمت خود جلب می‌کند که در این راستا معتقدیم باید روحیه نقدپردازی داخل گفتمانی خود را تقویت کنیم.

حبیب‌الله بوربور در گفتگو با خبرنگار احزابممتازنیوز، به آغاز تأسیس جریان اصولگرایی اشاره و اظهار داشت: انقلاب ما طبق اصولی شکل گرفته و تداوم دارد که مردم با رأی بالا به جمهوری اسلامی آن رأی دادند،‌ مردمی که یا زنده‌اند و یا خانواده آنان همچنان بر همان مواضع پایدارند.

قائم‌مقام جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در ادامه با بیان این مطلب که اصولگرایی به معنای پذیرش بدون چون و چرای اسلام، انقلاب اسلامی، امام(ره) و رهبری است،‌ گفت: اصولگرایان تاکنون بارها پایبندی خود به اصول و مبانی اسلام و انقلاب را اثبات کرده‌اند.

وی بر همین اساس به فرمایشات امام راحل(ره) اشاره و خاطرنشان کرد: ایشان همواره تأکید داشتند جمهوری اسلامی باید برقرار باشد،‌ نه یک کلمه کم و نه یک کلمه زیاد، از این رو لازم است مردم برای انتخاب دقیق،‌ شاخصه‌های خود را روی برنامه‌های اشخاص قرار دهند و به دور از فردمحوری انتخاب شایسته‌ای انجام دهند.

بوربور در ادامه با تأکید بر اینکه لازمه عینیت یافتن حکومت جمهوری اسلامی حضور هر دو جریان فکری اصولگرا و اصلاح‌طلب در جامعه است، بیان داشت: البته این امر به شرطی میسر خواهد بود که حامیان جریان فتنه و انحراف مسیر موضع خود را تغییر داده و با شفافیت اهداف خود را بیان کنند.

قائم‌مقام جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در پایان با تأکید بر اینکه اگر اصولگرایان نقد و برنامه نداشته باشند، موفق نخواهند بود،‌ خاطرنشان کرد: مهم‌ترین دلیل مقبولیت اصولگرایان در جامعه، حس ولایتمداری قوی آنان است که مردم را به سمت خود جلب می‌کند که در این راستا معتقدیم باید روحیه نقدپردازی داخل گفتمانی خود را تقویت کنیم چرا که لازمه پیشرفت گفتمان اصولگرایی بررسی و انتقاد برنامه‌های این جریان است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.