لافراری برای کریستیانو رونالدو

گردآوری توسط مجله خودرو ممتاز نیوز

باز هم خودروی دیگری از کریستیانو رونالدو، مهاجم رئال مادرید خبر ساز شد. این بار شاهکار فراری به سمت پارکینگ گران قیمت این بازیکن حرکت می‌کند. در میان کلکسیون خودروهای رونالدو می‌توان ماشینهایی نظیر رولز رویس فانتوم، آستون مارتین DB9، بوگاتی ویرون، لامبورگینی آونتادور، مازراتی گرن کابریو، فراری F430، آئودی R8، پورشه کاین، بنتلی کانتیننتال و انواع مرسدس بنز را دید.

Ferrari LaFerrari

Ferrari LaFerrari

برای فوتبالیستی که به تازگی قراردادی ۵ ساله با درآمد سالانه ۱۷ میلیون یورو منعقد کرده، خریداری بهترین خودروها دیگر یک آرزوی دور نیست. کافیست برای خرید یکی از افسانه های حال حاضر کمی جیب خود را بتکاند!

Ferrari LaFerrari

Ferrari LaFerrari

رونالدو یکی از ۴۹۹ مشتری خوش شانس لافراری است که در لیست انتظار خرید این خودرو قرار دارد. خودرویی که با قدرت ۹۶۳ اسبی و پیشرانه هیبریدی در کمتر از ۳ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد و تا سرعت ۲۰۰ کیلومتر تنها به ۷ ثانیه زمان نیاز دارد و در ۱۵ ثانیه نیز سرعت ۳۰۰ کیلومتر را رد می‌کند. نهایت سرعت این سوپر اسپرت ایتالیایی نیز ۳۵۰ کیلومتر بر ساعت است.

لافراری به عنوان سریع‌ترین و تکنولوژیک ترین خودروی فراری حدود ۱٫۳ میلیون دلار قیمت دارد و طبق گفته فراری تنها به مشتریانی که حداقل ۵ فراری دیگر دارند فروخته می‌شود. در حالی که کریستیانو رونالدو ۴ فراری دیگر دارد و ناچار است یک فراری دیگر هم به کلکسیون خود اضافه کند یا بهای بالاتری از قیمت پایه بپردازد.

Cristiano-Ronaldo-Ferrari-599-GTB

فراری ۵۹۹ GTB رونالدو پس از تصادف

امیدواریم کریس بلایی را که سر GTB 599 خود آورد، و بعد ناچار به فروش ۵۰ هزار یورویی آن شد، سر این اسب نازنین نیاورد!

مجله پدال
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.