«لاله» فیلم فاخر شد +اسامی سایر پروژهای لیست فاخر سال ۹۱ با هزینه های میلیاردی

«لاله» فیلم فاخر شد +اسامی سایر پروژهای لیست فاخر سال 91 با هزینه های میلیاردیسازمان سینمایی لیست ارائه کرد:
«لاله» فیلم فاخر شد +اسامی سایر پروژهای لیست فاخر سال ۹۱ با هزینه های میلیاردی
تاریخ درج : ۳ آبان
سرفصل : خبرهای ویژه   |   منبع خبر : وب سایت تخصصی سینمایی سینمانگار
خلاصه مطلب : سازمان سینمایی اسامی تعدادی از پروژه های سینمایی در حال ساخت و آماده تولید را به عنوان “پروژه های فاخر سینمایی در سال ۹۱” اعلام کرد، که باحمایت و بودجه این سازمان تولید می شوند.

به گزارش سینمانگار، سازمان سینمایی اسامی تعدادی از پروژه های سینمایی در حال ساخت و آماده تولید را به عنوان “پروژه های فاخر سینمایی در سال ۹۱” اعلام کرد، که باحمایت و بودجه این سازمان تولید می شوند.

روابط عمومی سازمان سینمایی اعلام کرد، پروژه های سینمایی «استرداد»، «شهید چمران»، «عقاب صحرا»، «لاله»، «سوادیکا (شیخ احمد قمی)»، «برلین منفی هفت» و «فرزند چهارم» فیلم های سینمایی فاخری هستند که باحمایت سازمان سینمایی تولید می شوند.

این گزارش می افزاید: فیلم های «استرداد»، «شهید چمران»، «عقاب صحرا» در مراحل فیلمبرداری هستند، «برلین منفی هفت» در مرحله تدوین و صداگذاری، فیلم سینمایی «لاله» در مراحل پایان پیش تولید قرار دارد و فیلم «سوادیکا» در صورت تأمین و اختصاص تسهیلات ارزی امکان تولید در هفته های آتی فراهم خواهد کرد.

به گزارش سینمانگار، از میان اسامی پروژه هایی که در لیست “فاخر” سازمان سینمایی قرار گرفته اند، «لاله» بیش از همه جلب توجه می کند. پروژه ای به کارگردانی اسدالله نیک‌نژاد که تاکنون جنجال های بسیاری درپی خود داشته و سابقه حرفه ای کارگردان، داستان فیلم و بودجه اختصاص یافته برای آن، حتی صدای نمایندگان مجلس شورای اسلامی را نیز درآورده است.

«سوادیکا (شیخ احمد قمی)» که جمال شورجه قصد ساخت آنرا دارد، دیگر پروژه ای است که باید منتظر حاشیه ها و جنجالهایی پیرامون آن بود. پروژه ای که با هزینه میلیاردی در موسسه مرآت هنر تولید خواهد شد. موسسه ای که جمال شورجه رییس هیات مدیره‌ و روح‌اله شمقدری برادر رییس سازمان سینمایی نیز مدیرعامل آن است.
 

نظرات خوانندگان


سینما نگار
بازنشر: ممتازنیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.