لامبورگینی که در هر ثانیه ۱۰۰ متر حرکت می‌کند

تنها خودروی لامبورگینی آونتادور Jبه قیمت ۲.۷۵۰.۰۰۰ دلار به فروش رفت اما نمونه مفهومی مبتنی بر آن با طراحی بدنه بهتر، ۱۰۵ اسب‌بخار قدرت بیشتر و سرعت نهایی ۳۵۰ کیلومتربرساعت به مراتب جالب‌توجه‌تر است.
خبرآنلاین: تنها خودروی لامبورگینی آونتادور Jبه قیمت ۲.۷۵۰.۰۰۰ دلار به فروش رفت اما نمونه مفهومی مبتنی بر آن با طراحی بدنه بهتر، ۱۰۵ اسب‌بخار قدرت بیشتر و سرعت نهایی ۳۵۰ کیلومتربرساعت به مراتب جالب‌توجه‌تر است.

https://www.momtaznews.com/wp-content/plugins/wprobot/images/544e7_4tzx9hofqkspst443vln.jpg

این نمونه مفهومی تازه با تمامی نمونه‌های مفهومی که سال‌های گذشته شاهد آنها بوده‌اید متفاوت است. این نمونه را شرکت انگلیسی Prindiville که سازنده بدنه خودرو است و پیش از این طراحی بدنه آونتادور را ارائه و در سطح محدود وارد بازار کرده، مبتنی بر نمونه مفهومی لامبورگینی آونتادور J که برای اولین‌بار اسفندماه گذشته در نمایشگاه خودرو ژنو به نمایش درآمد طراحی کرده است.

https://www.momtaznews.com/wp-content/plugins/wprobot/images/52a91_eozhv2uomzm7afzodkk.jpg

بخش‌های داخلی این خودرو و دریچه‌های هوا همگی از جنس آلومینیوم ساخته شده‌اند و یک صفحه نمایش LCD به ابعاد پنج اینچ برای دسترسی به سیستم سرگرمی خودرو که شامل دی.وی.دی پلیر، ناوبری ماهواره‌ای و نرم‌افزارهای سفارشی متعدد مانند نقشه‌ها و مسافت‌سنجی بسیاری از پیست‌های اتومبیلرانی دنیا می‌شود در قسمت هدایت و کنترل آن تعبیه شده است.

https://www.momtaznews.com/wp-content/plugins/wprobot/images/badba_oso31bx41kybgjzeq4h.jpg

ترمزهای دیسکی این خودرو با دیسک‌های سرامیکی که به مراتب گران‌تر هستند، جایگزین شده و سازندگان آن می‌گویند که عملکرد این ترمزها در هر شرایطی بی‌نقص است. سیستم تعلیق خودرو کاملا انطباق‌پذیر است و همان‌طور که از خودرویی که توسط طراحان بدنه ساخته شده انتظار می‌رود، تمامی بخش‌ها استادانه طراحی شده‌اند.

به گفته طراحان Prindiville این خودرو بسیار سبک‌تر از نمونه اولیه آماده شده و کاهش وزن چشمگیر آن در کنار افزایش قدرت می‌تواند یک لامبورگینی بی‌نظیر از نمونه مفهومی Prindiville’s Aventador J بسازد.

تیونینگ این خودرو با ECU remap یا نوشتن نرم‌افزار بهتر برای ECU و استفاده از اگزوزهای تیتانیومی قدرت آنرا از ۷۰۰ به ۸۰۵ اسب‌بخار افزایش داده و حداکثر سرعت را به ۳۵۰ کیلومتربرساعت رسانده است.

اگر به خاطر داشته باشید در آخرین روزهای سال گذشته تنها نمونه موجود از لامبورگینی آونتادور J به ارزش ۲.۷۵۰.۰۰۰ دلار و به صورت خصوصی به فروش رسید و لامبورگینی در مورد تولید نمونه‌های بیشتر اظهار نظری نکرد؛ با این حال تنها چند ماه بعد نمونه تیونینگ شده‌ای از این خودرو توسط گروه طراحی Prindiville ارائه شده که به مراتب جالب‌توجه‌تر است.

طبقه بندی: اخبار آی تی   |   تعداد بازدید: ۲۲۵ نفر   |   تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۸ اردیبهشت
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , خودروی لامبورگینی, لامبورگینی

مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، اخبار روز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.