لام: اسپانیا همچنان شانس اول قهرمانی است

  تیم ملی فوتبال آلمان در مرحله نیمه نهایی یورو ۲۰۱۲ پنجشنبه به مصاف ایتالیایی می‌رود که شب گذشته در ضربات پنالتی انگلیس را شکست داد.

فیلیپ لام کاپیتان ژرمن‌ها در نشستی خبری در شهر گدانسک لهستان اعتراف کرد که اسپانیا همچنان شانس اول قهرمانی در این رقابت‌ها است.

لام که در بازی قبلی مقابل یونان گل اول تیمش را به ثمر رساند، گفت: اسپانیا همچنان قدرتمندترین تیم اروپا است. فقط کافی است نگاهی کوتاه به دیدار این تیم فوتبال فرانسه بیندازیم، آن‌ها اجازه ندادند حتی فرانسه صاحب یک موقعیت جدی گلزنی شود. بازیکنان اسپانیا یک الگوی بسیار خوب در مالکیت توپ و به جریان انداختن آن هستند.

لام درباره این سوال که آیا آلمان با بازیکنان جوانش می‌تواند جام قهرمانی را بالای سر ببرد؟ گفت: ما تیم بسیار خوب و جوانی داریم. تمام بازیکنان از اهمیت ویژه‌ای برای تیم برخوردار هستند. این را به وضوح در دیدار مقابل یونان دیدیم. یواخیم لوو در آن دیدار میروسلاو کلوزه، مارکو ریوس و آندره شورله را برای نخستین بار در ترکیب اصلی قرار دارد و در مقابل بازیکنان اصلی همچون گومز، پودولسکی و توماس مولر را بر روی نیمکت ذخیره‌ها نشاند. اما با این حال همه دیدید که ما فوتبال زیبایی را به نمایش گذاشتیم. آلمان بازیکنان استعداد زیادی در ترکیب دارد و می‌تواند به هدف خود در یورو ۲۰۱۲ که قهرمانی است، دست یابد.

آلمان در مرحله نیمه نهایی پنجشنبه شب ساعت ۲۳:۱۵ به وقت کشورمان به مصاف ایتالیا می‌رود.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.