لاهوتی خبر داد:تصویب لایحه تعیین تکلیف وضعیت دیه در سازمان هواپیمایی کشور در کمیسیون عمران

سه شنبه ۱۳ تیر – ۰۷:۰۳:۰۳ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا – سخنگوی کمیسیون عمران مجلس، از بررسی و تصویب لایحه تعیین تکلیف وضعیت دیه در سازمان هواپیمایی کشور در کمیسیون متبوعش خبر داد و گفت: این لایحه بعد از تعطیلات، در صحن علنی مجلس مطرح می‌شود.
به گزارش خبرگزاری آریا ، مهرداد بائوج‌لاهوتی در تشریح مباحث مطرح شده در نشست امروز –سه‌شنبه ۱۳ تیر- اظهار کرد: در نشست امروز لایحه تعیین تکلیف وضعیت دیه در سازمان هواپیمایی کشور بررسی و تصویب شد.
نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه در این لایحه این ابهام وجود داشت که اگر سانحه هوایی رخ داد آیا باید از میزان دیه بین‌االمللی پیروی کنند و یا قانون مجازات عمومی، افزود: این لایحه چهار ماده داشت که دو ماده درباره بحث دیه و یک بند آن مربوط به وسایل و بار بود، البته امیدواریم که بعد از تعطیلات، در صحن علنی مجلس مطرح شود.
وی از حضور رئیس بنیاد مسکن در کمیسیون عمران خبر داد و گفت: براساس قانون وزارت راه و شهرسازی مکلف است تا ۱۰ سال، سالیانه ۲ میلیون واحد مسکونی تسهیلات بازسازی و یا احداث ارایه دهد، که بر اساس گزارش بنیاد مسکن، این بنیاد روند خوبی در این زمینه داشت.
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس نهم، همچنین با اشاره به حضور وزیر کشور و معاون این وزارتخانه در کمیسیون متبوعش، تصریح کرد: آقای نجار گزارشی از تمام حوزه‌ها و همینطور از نحوه برگزاری و الکترونیکی کردن انتخابات و بحث شهرداری و دهیاری‌ها ارایه کرد.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۷۰۳۱۹۰۳۰۳۱۲۷


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.