لایحه جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران در انتظار تصویب مجمع تشخیص مصلحت نظام

عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: لایحه جامع خدمت رسانی به ایثارگران در مجلس هفتم تصویب و پس از آن به شورای نگهبان ارسال شد اما به دلیل اختلافات پیش آمده میان مجلس و شورای نگهبان این لایحه به مجمع تشخیص مصلحت نظام ارجاع داده شد.

عبدالرضا مصری نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب که لایحه جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران از مجلس هفتم تاکنون مسکوت مانده است، گفت: مجلس شورای اسلامی ۵ سال قبل لایحه جامع خدمت‌رسانی به ایثارگران را تصویب کرده اما به دلیل بار مالی سنگین این لایحه اختلافاتی بین مجلس و دولت ایجاد شده است.

وی با اشاره به اینکه بار مالی این لایحه بین ۴۰۰۰ تا ۷۰۰۰ میلیارد تومان است، تاکید کرد: لایحه جامع خدمات رسانی به ایثارگران در مجلس هفتم تصویب شد و پس از آن به شورای نگهبان رفت اما به دلیل اختلافات پیش آمده میان مجلس و شورای نگهبان این لایحه به مجمع تشخیص مصلحت نظام ارجاع داده شد.

مصری در پایان خاطر نشان کرد: در حال حاضر تاکنون خبری از تصویب لایحه جامع خدمت‌رسانی به ایثارگران در مجمع تشخیص مصلحت نظام نیست و بررسی های آن همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/س۳


باشگاه خبرنگاران

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. مرتضی خاکپور:

    لایحه ایثارگران تصویب شد ولی :
    آرام باشید . اتفاقی نیافتاده است . دل خوش ندارید تا :
    من فکر می کنم هر رزمنده ای و جانبازی و خانواده محتر م هر شهید . اگر از امکاناتی استفاده می کند حقش است و باید استفاده کند .
    ولی باید فکری به حال کسانی کرد که مشکل دارند و باید قانونی باشد که به همه رزمنده ها و جانبازان و خانواده شهید رسیدگی کافی بشود .
    و باید کاری کرد که به همه رزمنده های جبهه و جنگ بدون استثناء به همه حداقل مستمری حقوق خط فقر ماهیانه ۹۰۰ هزار تومان پرداخت شود . و تبعیض و اما و اگر و شرایط گذاشتن در این پرداخت ها نباشد که فساد آور می شود .
    اگر حتی یک نفر از این مستمری حقوق نگرفت . بدانید که هنوز حق رزمنده های جبهه و جنگ اداء نشده است . یعنی یکی برای همه و همه برای یکی . همانطور که در جبهه بودند . در این صورت است که می شود گفت برای رزمنده ارزش قائل شده اند و حق الناس رزمنده ها را پرداخت کرده اند . در غیر اینصورت . رنج خود میبری و زحمت ما میداری .

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.