لایحه اصلاح قانون “تنظیم اسناد رسمی” بررسی شد

۲۲م آذر ،

نایب رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس گفت: لایحه‌ای از دولت جهت اصلاح مواد قانون در تنظیم اسناد رسمی با حضور نمایندگانی از وزارت امور اقتصاد، دادگستری و تامین اجتماعی و مرکز پژوهش‌ها مورد بررسی قرار گرفت.

سید حمیدرضا طباطبایی نماینده مردم  نائین و بیابانک در گفتگو با خبرنگار پارلمانیممتازنیوز، در ارتباط با مصوبات عصر دیروز کمیسیون حقوقی و قضایی گفت:‌ دو دستور در برنامه کمیسیون بود که در ابتدا لایحه‌ای از دولت جهت اصلاح مواد قانون در تنظیم اسناد رسمی با حضور نمایندگانی از وزارت امور اقتصاد، دادگستری و تامین اجتماعی و مرکز پژوهش‌ها مورد بررسی قرار گرفت.

وی در ادامه تصریح کرد: در نهایت برای بررسی دقیق‌تر فرصتی به موافقین و مخالفین این لایحه داده شد تا برای اصلاح این ماده واحده که بیشتر به سوی حذف سوق پیدا می‌کند داده شود تا قانون‌گذاری در جلسات بعدی رسیدگی شود.

نایب رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس اظهار داشت: دومین دستور دیروز عصر این کمیسیون رسیدگی به ایرادات شورای نگهبان نسبت به لایحه آیین دادرسی بود که مواد دیگری از این لایحه مورد بررسی قرار گرفت و مطابق با نظر شورای نگهبان تغییراتی نیز در آن صورت گرفت.

طباطبایی نائینی در پایان خاطرنشان کرد: در جلسه بعدی این کمیسیون ایرادات لایحه آئین دادرسی برطرف خواهد شد و این لایحه برای ابلاغ به شورای نگهبان آماده خواهد شد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.