لایحه شفاف سازی رسیدگی به اموال و دارایی مسوولان در کمیسیون امنیت ملی مجلس تصویب شد

‘سید حسین نقوی حسینی’ روز سه شنبه در حاشیه جلسه این کمیسیون در گفت وگو با خبرنگار سیاسی ایرنا افزود: در جلسه امروز همچنین طرح جامع کاداستر، طرح تاسیس سازمان ملی استاندارد ایران، لایحه تعیین حریم حفاظتی و امنیتی، اماکن و تاسیسات کشور بررسی و با اصلاحاتی به تصویب رسید.

وی ادامه داد: در این جلسه همچنین ‘محمد صالح جوکار’ نماینده یزد و صدوق به عنوان نماینده این کمیسیون در هیات امنای موسسه آموزش و تحقیقاتی صنایع دفاعی برگزیده شد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: بر اساس آیین نامه داخلی مجلس، کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی باید چهار عضو خود را برای عضویت در شورای حل اختلاف شوراهای وزارت کشور به صحن معرفی کند تا نمایندگان از بین آنان دو نفر را انتخاب کنند.

نقوی حسینی یادآور شد: در جلسه امروز این کمیسیون ‘عوض حیدرپور’ نماینده شهرضا، ‘فتح الله حسینی’ نماینده قصرشیرین، ‘حجت الله خدایی سوری’ نماینده سلسله و دلفان و ‘مهدی دواتگری’ نماینده مراغه برگزیده شدند که از میان آن ها دو نفر در صحن علنی مجلس انتخاب می شوند.

وی افزود: در ادامه این جلسه همچنین ‘حسن کامران’ نماینده اصفهان، ‘وحید احمدی’ نماینده کنگاور به عنوان اعضای پیشنهادی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس برای شرکت در دبیرخانه دائمی کنفرانس های بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین انتخاب شدند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: مطابق آیین نامه داخلی مجلس این کمیسیون ۶ عضو خود را برای شرکت در کمیسیون مشترک بررسی طرح فعالیت احزاب و گروه های سیاسی برگزید.

نقوی حسینی یادآور شد: ‘نوذر شفیعی’ نماینده ممسنی، ‘حسن کامران’ نماینده اصفهان،’مهدی دواتگری’ نماینده مراغه،’حجت الله خدایی سروی’ نماینده سلسله و دلفان،’صفر نعیمی رز’ نماینده آستارا و ‘فتح الله حسینی’ نماینده قصرشیرین منتخبان کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ۶ نامزد این کمیسیون هستند.

وی همچنین گفت: این کمیسیون همچنین ‘محمدرضا محسنی ثانی’ نماینده نوشهر و ‘صفر نعیمی رز’ نماینده آستارا را به عنوان دو نامزد عضویت در شورای نظارت بر سفرهای خارجی در کشور به هیات رییسه معرفی کرد.

سیام/۱۰۵۳**۹۱۲۱**۱۳۳۶

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۵۴۸۳۱


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.