لایروبی کانال ها و مسیل های غربی پایتخت

۳۱اردیبهشت،

معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه ۹ از عملیات لایروبی و پاکسازی کانال ها و مسیل های سطح منطقه به طول ۲۹ هزار متر خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران علی اکبر کریمی پور با اعلام این خبر گفت: با توجه به دستورالعمل ابلاغی و امکان آبگرفتگی در کانال ها در چند روز اخیر ، عملیات لایروبی کانال ها و مسیل های سطح منطقه اجرایی شد.
 
وی با اشاره به اینکه عملیات مورد نظر به طول ۲۹ هزار متر انجام شده است ، تصریح کرد: چندی پیش این طرح در دستور کار این معاونت قرار گرفت که در چند روز قبل و پس از بارش ناگهانی باران و وزش شدید باد با سرعت بیشتری پیگیری شد.
 
کریمی پور افزود: این عملیات در طول سال هم به منظور جلوگیری از بوی بد ، نظافت محیط شهری ، زیبایی منظر شهری و رفاه حال شهروندان انجام می گردد.
 
وی با تاکید بر اینکه برای کاهش حجم کارها و رفع مشکلات ، این شهرداری به مشارکت شهروندان نیاز دارد، گفت: در این راستا شهروندان با اجتناب از ریختن  زباله در سطح معابر شهری و جوی ها ، کمک شایانی را انجام داده که منجر به ایجاد فضایی مناسب و سالم در این بخش از پایتخت می گردد.
 
معاون شهردار منطقه ۹ خاطرنشان کرد: این طرح با استفاده از امکانات و تجهیزات مناسب در فواصل زمانی معین اجرایی که بیشتر این عملیات در کانال های مهمی نظیر آزادی ، معراج و نوری نیارکی صورت گرفت./ل   


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.