لباس خاص وغیرمنتظره برای کودکانتان

منتشر شده در پورتال خبری ممتاز نیوز iبه نقل از منبع ذکر شده در انتهای مطلب

برای مراسم های خاص، از ایده های زیر کمک بگیرید و یک لباس بسیارزیبا و خاص برای کودکتان فراهم نمایید.

هرکدام از این لباس های جذاب و قابل توجه حاوی دستورالعمل دوخت آسان نیز می باشد.

لباس های کوتوله های بامزه
بهترین لباس برای گشت در محله برای قاشق زنی، پوشیدن لباس iبه شکل این دختران دلرباست. پیش دامن های مزین iبه گل آفتابگردان و قارچ های تکه دوزی شده، بلوزهای سفید و دامن های کتان را همراهی می نماید. کلاه های قرمز بلند تجهیزات شما را کامل می نماید.

لباس مرد عضلانی
این مرد قوی هیکل با بازوهای برجسته در شب قاشق زنی iبه خودنمایی می پردازد، هنگامی که وزنه فوق سنگین خود را بلند می نماید.

زنبور عسلی شیرین و خوشمزه
هیچ نیازی نمی باش که این زنبور عسل با نیش هایش را فراری دهید. از دستورات ما برای هنر دوزندگی، ساخت نیش ها و شاخک های این زنبور پیروی نمایید، و زنبور عسل ما آماده است تا در شب یلدا و جشن ها iبه وزوز بپردازد.

مرد عاقل نما
در اینجا فرزانه ای است که پیغامی را از iبهشت می خواند. کت پر دار او را با استفاده از یک پارچه پشمالوی سفید که با روپوشی رنگی همراهی می گردد، درست می گردد.

لباس پریان
چنانچه کوچولوی شما لباس های ترسان یا مد روز را نمی خواهند، این مدل کلاسیک افسانه ی پریان می تواند مناسب باشد. شما ممکنه حتی پایه اولیه لباس را داشته باشید: یک لباس مشبک سفید و سیاه.

لباسی سه بخشی
کودک شما عاشق لباس قیف بستنی خود خواهد شد. این لباس را با گیلاسی بر سر آن تکمیل نمایید.

مرد قطبی
با یک لباس سفید – سیاه شیک ساخته شده از پشم، این پنگوئن شاد iبه مردی زمستانی تبدیل می گردد.

شبح جنگل ها
طرفداران خود را با ارائه ملکه پروانه های جنگلی iبه لذت وادارید.

راسوی دوست داشتنی
دختر یا پسر کوچولوی شما در لباس های راحتی خود هرگز iبه مانند این لباس راسوی شیرین ملاحظه نشده اند.

ماشین آب نباتی
بیشتر جذابیت این طرح با هم بودن اجزا آن است: یک جعبه، یک لوله، یک کلاه کاسکت قدیمی، یک روپوش از فروشگاه ابزارآلات فروشی . فقط آن را بریده، را رنگی نمایید و را وصل نمایید!

عنکبوتی ترسان
فقط تصور نمایید یک عنکبوت با هشت پا iبه جای دو پا چه جاهایی که نمی تواند برود. کدام کودک از این منظره لذت نخواهد برد؟

خفاشی جذاب
با دوختن لباسی کامل که کودک شما را دربرگیرد، خود را دیوانه نکنید. کودکتان را با افزودن پارچه های پولکی iبه لباس مشکی یکدست آن، iبه موجودی بالدار تبدیل نمایید.

قدرت سبزیجات
بترسید! چه کسی این گل کلم را برای جشن هایش می خواهد؟ رشته هایی توخالی را برش زده و آنها را iبه قسمت جلویی یک پلوور سبز بچسبانید. ورقه های فوم سبز روشن را برای بالای آن iبه صورت خطی مواج مرتب نمایید. لبه مسطح فوم را آکاردئونی نموده و هر فوم را محکم نموده و iبه صورت موجی سازید، لبه فوقانی آنها باید باز باشند. بعضی از گل کلم های کوچک بالای ساقه ها را چسبانده و باقی را iبه قسمت فوقانی لبه پهن کلاه آفتاب گیر محکم نمایید. روبانی iبه دور دسته گل کلم ببندید.

پرنسسی بسیارزیبا
دختر شما بزودی بزرگتر خواهد شد و این لباس که برای موقعیت های خاص بکار می رود، وی را iبه یک پرنسس مبدل می نماید و این ترکیب با شکوه می تواند بعدها مجدداً مورد استفاده قرار گیرد. یک رو دامنی همه قد را iبه دور کمر لباس متصل نموده و آن را با جامه ای خزدار بر روی شانه ها مزین نمایید.

بلند پروازی
برای جشن قاشق زنی همانند یک خلبان پرواز نمایید.

بانو

ممتازنیوز – مد و لباس

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.