لباس مهمانی رسمی خانمهای باردار

منتشر شده در پورتال خبری ممتاز نیوز iبه نقل از منبع ذکر شده در انتهای مطلب

خانمهای باردار چگونه برای مهمانی رسمی لباس بپوشند
خانم های باردار چگونه برای مهمانی رسمی لباس بپوشند
پیدا نمودن لباس مناسب برای یک مهمانی رسمی دلمشغولی هر زنی‌ست اما هنگا‌‌می که زنی باردار است این دلمشغولی iبه نگرانی تبدیل می‌شود.

پیدا نمودن لباس مناسب برای یک مهمانی رسمی دل مشغولی هر زنی‌ست اما هنگا‌‌می که زنی باردار است این دلمشغولی iبه نگرانی تبدیل می‌شود. اگر شما هم باردار میباشید و در فکر تهیه‌ لباسی برای میهمانی، بجای هیجان و استرس، فقط چند نکته را در در نظر داشته ‌باشید تا لباس شیک و مناسبی را بتوانید انتخاب نمایید. توجه داشته باشید که شما باید نگاه ها را از سمت شکمتان iبه دیگر قسمت های بدنتان جلب نمایید. برای یک انتخاب درست، این نکات را رعیت نمایید تاهمه شیک پوشیتان را تحسین نمایند.

۱ – اگر برای یک مهمانی بزرگ مثل عروسی، نامزدی یا مراسم رسمی دیگر می‌خواهید شرکت نمایید ابتدا شما باید یک پیراهن شب مناسب که iبهتر است از هارمونی رنگ های تیره باشد،انتخاب نمایید. سعی نمایید پیراهن مهمانی شما تزئینات بسیارزیبایی در قسمت بالا و پایین داشته باشد تا نگاهها iبه سمت این تزئینات کشیده شود.

۲ – اگر برای یک مهمانی عصر ساده تر دعوت شده اید، یک دامن یا شلوار مشکی انتخاب خوبی است بخصوص اگر تزئیناتی در حاشیه دامن یا پاچه های شلوار وجود داشته باشد. بلوزها و تونیکهایی از ابریشم و گیپور های بسیارزیبا که طراحیهای دستی مانند مروارید دوزی و سنگ دوزی برروی آن انجام شده است را با دامن یا شلوارتان ست نمایید.

۳ – اگر دامن یا لباس شبتان تا زانو است و می‌خواهید جوراب بپوشید از جوراب های بلند سیاه و دودی با طرح های بسیارزیبا انتخاب نمایید.

۴ – کفش شیکی که پاشنه آن بسیار بلند نباشد و پا در آن راحت باشد پیدا نمایید و با یک کیف دستی بزرگ آن را سِت نمایید. کیف تان می‌تواند چشم ها را از سمت شکمتان iبه طرف خود بکشد.

۵ – توجه دیگران را از شکمتان بوسیله گردنبند و گوشواره های بسیارزیبا دور نمایید. جواهرات و زیورآلات درخشنده که شما را در لباستان شیک نشان دهد، انتخاب نمایید.

۶ – برای اینکه توجه را iبه قسمت بالای بدنتان جلب نمایید از آرایش صورت کمک بگیرید. سایه های براق برای آرایش چشمانتان iبه کار ببرید. خط چشم پررنگ و ریمیل را فراموش نکنید ولی اغراق نکنید. یادتان باشد اگر آرایش بسیار غلیظی داشته باشید ممکن است iبه جای بسیارزیباتر شدن زشت شوید.

۷ – اگر موهای بلندی دارید یک شنیون شیک و بسیارزیبا با تزئینات نگین دار براق و یا گل های خوشرنگ بسیارزیبا نگاه ها را iبه خود جلب می‌کند. از تل ها و سنجاق های تزئینی بسیارزیبا و درخشنده استفاده نمایید.

۸ – در آخر یک مانتوی براق یا پالتوی پشمی شیک ظریف در هارمونی رنگ های تیره بپوشید. سعی نمایید از مدل های بلندتر و Wrap استفاده نمایید.

منبع : بانو

ممتازنیوز – مد و لباس

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.