لباس نیروی انتظامی قابل احترام است اما مقدس نیست!

لباس نیروی انتظامی قابل احترام است اما مقدس نیست!

به گزارش شبکه ایران برنامه شب گذشته «هفت» یک بخش ویژه داشت و آن هم حضور سعید سهیلی کارگردان «گشت ارشاد» در این برنامه بود. حواشی به وجود آمده پیرامون توقیف نسخه دی.وی.دی «گشت ارشاد» دلیل این حضور بود. سهیلی در ابتدای صحبتهایش به بحث انتقاداتی که فیلم او را توهین به مقدسات خوانده اند پرداخت و گفت:«با تمام احترامی که برای سردار احمدی مقدم و نیروی انتظامی قائلم اما باید بگویم مقدسات فقط شامل خدا، قرآن، پیامبر، اهل بیت و امامان می شود و لباس نیروی انتظامی مقدس نیست.»

سهیلی ادامه داد:«من خودم بسیجی بوده و هستم و سالها در جبهه ها جنگیده ام و حتی فرمانده گردان هم بوده ام. پس هیچ کس بهتر از من بسیجی را نمی شناسد. لباس بسیج هم قابل احترام است اما مقدس نیست.»

سعید سهیلی سپس به انتقاداتی که از سوی تعدادی از نمایندگان مجلس به «گشت ارشاد» وارد شده پرداخت و گفت:«امیدوارم دلیل انتقاد به «گشت ارشاد» تسویه حساب گروهی از دوستان با مسئولین وزارت ارشاد نباشد. دوستان اگر با سیاستهای وزارت ارشاد مشکل دارند نباید فیلمها را وجه المصالحه قرار دهند.»

سعید سهیلی درباره حضورش در مجلس و تماشای فیلم به همراه نمایندگان گفت:«حتی تعدادی از نمایندگان مجلس هم فیلم را پسندیدند اما بودند کسانی هم که از فیلم خوششان نیامده بود. به عنوان مثال آقای رسایی از فیلم من خوشش نیامد اما «خصوصی» را پسندیدند!»

سهیلی پیرامون چگونگی عرضه دی.وی.دی فیلمش به همراه صحبنه های حذف شده هم گفت:«این مجموعه با همین کیفیت به ارشاد ارائه شده بود تا مجوز آن صادر شود. حال اگر ارشاد مجوز نداده و پخش کننده سرخود آن را وارد بازار کرده و یا اینکه ارشاد مجوز داده بحث دیگری است.»

این کارگردان درباره گفته اخیر خود مبنی بر پاسخ دادن سیلی با چند سیلی گفت:«منظورم این بود که حتما در برابر تهمتهایی که به من زده شد پاسخ خواهم داد. ضمن اینکه به دوستان هم این نکته را متذکر میشوم که چنین برخوردهایی با سینما فقط به تولید فیلمهای خنثی منجر می شود و بس.»

پایان مطلب/


شبکه ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.