لباس های پیشنهادی برای کودکان

۱۸م آذر ،

برترین مجله اینترنتی ایران

 مجله شهرزاد می‌خواهید دختر و پسر کوچک‌تان را برای روزهای سرد آماده کنید؟ به دنبال این میباشید که بدانید چه پوششی برایش مناسب‌تر است تا در خانه و مهمانی هم آراسته باشد و هم راحت؟ به دنبال لباس‌‌هایی میباشید که در نیمه دوم سال بتوانید با خیال راحت فرزندتان را به گردش و مهمانی ببرید و مدام نگران سرماخوردگی‌اش نباشید؟ می‌توانید مدل‌های پیشنهادی ما را بخوانید و با کمک گرفتن از آنها برای خرید راهی مغازه‌ها شوید، اگر هم خودتان دستی در خیاطی و بافتنی دارید که چه بهتر، خلاقیت‌تان را به کار بگیرید و با ایده گرفتن از این مدل‌ها دست به کار شوید.

لباس های پیشنهادی برای کودکان

سرهمی‌های جوراب‌دار از مهمترین لباس‌هایی می باشند که فروشنده‌ها برای پاییز و زمستان پیشنهاد می‌دهند، آن هم سرهمی‌هایی که علاوه بر این که جنس نرمی دارند و پوست کودک را آزار نمی‌دهند، گرم هم می باشند که نیازی نباشد لباس بسیاری تن فرزندتان کنید.

فروشگاه: ۳نی‌نی قیمت:‌ ۹۸ هزار تومان


لباس های پیشنهادی برای کودکان

لباس‌های چند تکه هم برای این روزها بسیار پرطرفدار می باشند. در روزهایی که هوا مدام گرم و سرد می‌شود، با همراه داشتن این لباس‌ها می‌توانید به موقع لباس فرزندتان را کم یا بسیار کنید و از سرماخوردنش پیشگیری کنید.

فروشگاه: نی‌نی‌سرا قیمت: ۴۲ هزار تومان


لباس های پیشنهادی برای کودکان

برای مهمانی و عروسی می‌توانید همان پیراهن‌های قبلی را تن دختر کوچولویتان کنید، اما با یک ساق شلواری گرم و زیرسارافونی. اگر هم خواستید پیراهن‌های تازه بخرید و طرفدار جین بودید، می‌توانید جین‌هایی را انتخاب کنید که در اصطلاح کاغذی نباشند و گرمتر باشند.

فروشگاه: یاس قیمت: ۵۰ هزار تومان


لباس های پیشنهادی برای کودکان

این هم یک لباس مناسب برای حضور پسر کوچک‌تان در مهمانی‌ها. جلیقه‌ها معمولا بهترین انتخابی می باشند که می‌توان به عنوان یک لباس نیمه گرم برای پسربچه‌ها انتخاب کرد که سبب می‌شوند ظاهر آنها نه کاملا رسمی باشد و نه کاملا معمولی و عادی.

فروشگاه: ۳ نی‌نی قیمت: ۱۲۴ هزار تومان


لباس های پیشنهادی برای کودکان

از آنجا که کودک شما مدام در حال رشد است، بهتر است برای لباس‌هایش، مخصوصا لباس‌های خانه، بسیار هزینه نکنید چرا که فقط مدت کمی می‌تواند از آن استفاده کند. اما در عین حال فراموش نکنید که امتحان کردن کارهای بی‌کیفیت و ارزان ممکن است به پوست حساس کودکتان آسیب بزند. امروزه در فروشگاه‌ها، لباس‌های کودک زیبایی از تولیدکنندگان ایرانی پیدا می‌شود که می‌توان روی کیفیت آنها هم حساب کرد.

فروشگاه: نی‌نی سرا قیمت: ۱۶ هزار تومان


لباس های پیشنهادی برای کودکان

لباس‌های پیش‌سینه‌دار هم مشتریان خاص خود را دارد که می‌توانید مدل‌های مختلف آن را برای دختر یا پسرتان انتخاب کنید. با توجه به این که این لباس‌ها معمولا دکمه یا سگک دارند، هنگام خرید دکمه‌های لباس را کنترل کنید و لباس‌هایی که سگک‌ و دکمه محکم داشته باشد را انتخاب کنید تا هم با باز و بسته کردن مداوم آن در طول روز و هم با تحرک فرزندتان، با شکستن و افتادن دکمه‌ها مواجه نشوید.

فروشگاه: ۳‌نی‌نی  قیمت: ۸۰ هزار تومان

لباس های پیشنهادی برای کودکان

فروشگاه: یاس    قیمت: ۵۶ هزار تومان


لباس های پیشنهادی برای کودکان

در انتخاب لباس‌های خانه برای کودکتان، شرایط او بسیار می‌تواند تاثیرگذار باشد. اگر کودکتان در سنی است که از پوشک استفاده می‌کند، بهتر است لباس‌هایی را انتخاب کنید که در قسمت وسط پاها دکمه‌ داشته باشد تا برای تعویض پوشک او، هم شما و هم فرزندتان راحت‌تر باشید.

فروشگاه: نی‌نی‌سرا قیمت: ۲۸ هزار تومان


لباس های پیشنهادی برای کودکان

اگر رکابی یا لباس آستین کوتاه یا بلندی را زیر لباس اصلی تن کودک‌تان می‌کنید، به نرم بودن آن توجه کنید ضمن این که به طور کلی در نظر داشته باشید که بهتر است یقه لباس بچه‌ها دکمه داشته باشد تا به راحتی بتوان آن را از تنشان درآورد یا به آنها پوشاند. همچنین بهتر است لباس‌های ساده را به عنوان لباس‌های زیر انتخاب کنید تا بر اثر تماس مداوم با کودک، انواع گلدوزی، دوخت، پولک یا دکمه و سگک آن به بدنش فشار وارد نکند.

فروشگاه: یاس قیمت: ۲۲ هزار تومان

لباس های پیشنهادی برای کودکان

فروشگاه: یاس قیمت: ۲۰ هزار تومان


نکته دیگری که هنگام خرید لباس راحتی و خانگی برای کودکان باید در نظر داشته باشید این است که جنس لباس آنها از الیاف مصنوعی نباشد و تمام یا بخش بسیاری از آن را الیاف طبیعی تشکیل داده باشد. بهتر است لباس‌هایی را که مستقیما با پوست کودک تماس دارند از جنس نخی انتخاب کنید.

لباس های پیشنهادی برای کودکان

فروشگاه: یاس قیمت: ۳۸ هزار تومان

لباس های پیشنهادی برای کودکان

فروشگاه: ۳ نی‌نی قیمت: ۱۲۶ هزار تومان


مجله اینترنتی برترین ها سبک زندگی سلامت دکوراسیون موفقیت کودک
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.