لباس کوتاه و نامناسب ترزا می نخست وزیر انگلیس در دیدار با روحانی

دیدار حسن روحانی با نخست وزیر انگلیس در حاشیه هفتادویکمین نشست سالانه مجمع عمومی ملل متحد در حالی برگزار شد که “ترزا می” با پوششی نامناسب در مقابل حسن روحانی رئیس جمهوری کشورمان حاضر شد.

حاشیه دیدار روحانی با نخست وزیر انگلیس

حسن روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران در نخستین روز حضور در نیویورک به منظور شرکت در هفتادویکمین نشست سالانه مجمع عمومی ملل متحد، روز گذشته با ” ترزا می ” نخست وزیر انگلیس دیدار و گفت وگو کرد.این دیدار در حالی برگزار شد که نخست وزیر انگلستان با پوششی نامناسب در مقابل حسن روحانی رئیس جمهوری کشورمان حاضر شد تا ماجرای پوشش نامناسب مقامات زن در دیدار با مسئولان دولت یازدهم و توهین مسئولان اروپایی به مقامات کشورمان همچنان ادامه داشته باشد.

f9d48df6-a68e-4d9a-80fe-9d1b54c9bec0.jpg

 پیش از این هم در حاشیه دیدار وزیر خارجه ایتالیا با رئیس جمهوری کشورمان یکی از دیپلمات های زن ایتالیایی با پوشش نامناسبی در مقابل روحانی حاضر شده بود.

a41c3df6-4c5c-4f89-96ac-46bb453b3334.jpg

“دیوید کامرون” نخست وزیر سابق انگلیس هم پیش از این در دیدار با حسن روحانی بر خلاف عرف دیپلماتیک و اصول و آداب تشریفات در دیدارهای رسمی، پس از نشستن پای راست خود را روی پای چپ انداخته بود؛ همچنین در جریان سفر حسن روحانی به اروپا که با سفر به رم پایتخت ایتالیا شروع شد در اقدامی عجیب نشست خبری رئیس دولت یازدهم با نخست وزیر کشور میزبان زیر سایه مجسمه ی فاتح ایران برگزار شد.

1ecffcdc-35c5-4ad8-94eb-7e011ec4a68d.jpg

 این اتفاقات در شرایطی است که یکی از وعده های انتخاباتی روحانی، بازگرداندن عزت به پاسپورت ایرانی بود، عزتی که نه تنها در دوران روحانی به پاسپورت ایرانی بازنگشت، بلکه شرایط توهین و بی احترامی به مقامات ایرانی هم در این دوران رقم خورد.

ada9d3dd-0859-445e-b9f9-d335a0b41f3a.jpg

 

منبع: قدس آنلاین

 

 

باز نشر: اخبار ایران و جهان ممتاز نیوز

تا این لحظه ۲نظر ثبت شده
  1. اکبر:

    از اینکه بره با مسئولان کشورهای دست چندم آفریقایی ملاقات کنه که بهتره…..خیلی هم خوبه …… دستش درد نکنه

  2. ok:

    تاریخ انتشار خبر یا مطلب در سایت شما مشخص نیست. که ایا خبر روز است یا از ارشیو. پیشنهاد میگردد در گوشه سمت چپ بالای خبر تاریخ درج گردد.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.