لبخند نهاوندیان به حضور در دولت یازدهم

۲۶خردادماه،

بیست و سومین نشست هیئت نمایندگان اتاق ایران که با حضور نماینده ویژه حسن روحانی برگزار شد با حاشیه‌هایی همراه بود.

به گزارش خبرگزاری فارس، بیست و سومین نشست هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی ایران در حالی آغاز شد که این نشست با حضور اکثریت اعضاء آغاز شد و به نحوی بود که به سختی می‌‌شد در سالن طبقه دهم اتاق ایران یک صندلی خالی پیدا کرد و اعضای هیئت نمایندگان از همان ابتدای جلسه حماسه سیاسی را به یکدیگر تبریک می‌گفتند.

به گزارش فارس، براساس دستور جلسه این نشست قرار بود محمد نهاوندیان ساعت ۱۰:۱۰ صبح سخنرانی داشته باشد اما به سبب جلسه‌ای که در خارج از اتاق و به نقل از بعضی اعضاء در ستاد آقای روحانی تشکیل شده بود ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه به اتاق بازرگانی ایران آمد.

بنابراین گزارش نهاوندیان به همراه محمدرضا صادق نماینده ویژه حسن روحانی در نشست هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی ایران شرکت کرده و به ایراد سخنرانی پرداخت.

به گزارش فارس، پس از سخنرانی نهاوندیان بیانیه هیئت‌رئیسه توسط شافعی رئیس اتاق مشهد و عضو هیئت رئیسه اتاق ایران قرائت شد و با رأی اکثریت مطلق اعضاء به تصویب رسید.

همچنین در این نشست ، نهاوندیان از اعضای هیئت نمایندگان خواست تا قیام کنند و با این حرکت حمایت خود را از رئیس جمهور منتخب مردم نشان دهند.

به گزارش فارس، نهاوندیان پس از ایراد سخنرانی به همراه یحیی آ‌ْل‌اسحاق و محمد‌رضا صادق نماینده ویژه رئیس جمهور منتخب ، اتاق بازرگانی ایران را ترک کرد.

محمدنهاوندیان هنگام خروج از اتاق بازرگانی ایران در پاسخ به سوال خبرنگار فارس در خصوص اینکه آیا سهمی برای خود در کابینه دولت آقای روحانی می‌بینید، گفت: «این چه حرفی است که شما می‌زنید» سپس لبخند زد و سوار آسانسور شده و اتاق را ترک کرد.

در این حال یحیی آل‌اسحاق در پاسخ به سوالی که فارس از نهاوندیان پرسید، گفت: «بله حتماً می‌پذیرند».


باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.