لحظه به لحظه با نمایشگاه مطبوعات در رادیو فرهنگ

به گزارش ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ ۴شنبه ۱۰م آبان ۹۱،

رادیو فرهنگ با دو برنامه فرهنگ و جامعه هر روز ساعت ۱۲ تا ۱۳ و ویژه برنامه پیشخوان هر روز ساعت ۱۷ تا ۱۸:۳۰ همگام با نوزدهیمن نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها خواهد بود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه رادیویی فرهنگ؛ برنامه فرهنگ وجامعه از دوشنبه ۸ آبان الی ۱۳ آبان از ساعت ۱۲ تا ۱۳ از نمایشگاه مطبوعات بصورت زنده ومستقیم پخش خواهد شد.
بنابراین گزارش؛ ویژه برنامه پیشخوان نیز همزمان با نوزدهمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها هر روز ساعت ۱۷ تا ۱۸:۳۰ از رادیو فرهنگ پخش می شود .
همچنین؛ ویژه برنامه پیشخوان کاری از گروه دانش شبکه فرهنگ است که تا اختتامیه این نمایشگاه شنوندگان رادیو فرهنگ را در جریان کم و کیف برگزاری آن قرار خواهد داد .
براساس این گزارش؛ گفتگو با اصحاب رسانه و صاحبنظران نشریات و روزنامه ها و همچنین متفکران حوزه رسانه از جمله بخش های این برنامه است .
همچنین؛ در بخش های دیگری از این برنامه گزارش هایی از بخش های مختلف این نمایشگاه و بازدیدکنندگان نمایشگاه پخش خواهد شد .
لازم به ذکر است؛ پیشخوان به سردبیری مهسا اسماعیلی و تهیه کنندگی پرویز جمالی ، هادی موسوی نژاد و محمد حسینی ارجمند پخش می شود . 
گفتنی است؛ “فرهنگ و جامعه” کاری از گروه جامعه است که به سردبیری میترا نیکفر، تهیه کنندگی هادی موسوی نژاد ، کارشناس مجری یاسر هدایتی و اجرای ناصر قوامپور تهیه و پخش می شود./ص


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.