لحظه به لحظه با آخرین خبرها نقل و انتقالات؛ ساعت ۲۴ امشب پایان مهلت نقل و انتقالات نیم فصل است

۳ م دیماه ،

اخبار نقل و انتقالات؛ ژوزه رفت، لیست استقلال پر است، گردان در سپاهان

فارس: خبرها نقل و انتقالات : شهاب گردان به سبب ناراحتی از نیمکت‌نشینی در پرسپولیس در آستانه عقد قرارداد با سپاهان قرار گرفت.

به گزارش فوتبال آنلاین یکی از بازیکنانی که در چند وقت اخیر از نیمکت‌نشینی‌اش در پرسپولیس ناراحت شده، شهاب گردان بود. از همین رو وی بارها از مدیریت باشگاه درخواست جدایی از این تیم را کرد که با مخالفت روبرو شد اما پس از غیبت‌های غیرموجه در تمرین و قرار نگرفتن در لیست ۱۸ نفره در بازی مقابل ملوان گردان تصمیم خود را گرفته و از مسئولان پرسپولیس درخواست کرده که با توجه به پیشنهاد سپاهان شرایط لازم را برای حضور این دروازه‌بان در اصفهان مهیا کند.

گفتنی است، پرسپولیسی‌ها نیز موافقت اولیه خود را با این موضوع داشتند و به احتمال فراوان گردان امروز با سپاهان قرارداد امضا می‌کند.

همچنین پس از اینکه مسئولان سپاهان رسماً خواستار شهاب گردان دروازه بان پرسپولیس شدند و این موضوع نیز مورد موافقت کادر فنی پرسپولیس قرار گرفت، مدیریت سرخپوشان نیز به سپاهانی ها اعلام کردند در صورتی حاضر به دادن شهاب گردان   می باشند که صادقی دروازه بان سپاهان و یا پول در قبال او دریافت کنند، قرار است سپاهانی ها ظرف چند ساعت آینده  نظر خود را دربارهٔ این موضوع  اعلام کنند.

علی‌عسگر از پرسپولیس درخواست رضایت‌نامه کرد

حمید علی عسگر پس از اینکه از سوی یحیی گل محمدی به سبب نداشتن انگیزه کافی از پرسپولیس کنار گذاشته شد از سرخپوشان درخواست رضایتنامه کرد اما پس از جلسه ای که دقایقی پیش در باشگاه پرسپولیس برگزار شد مسئولان این باشگاه با درخواست علی عسگر مخالفت کردند ولی با توجه به پیشنهاد باشگاه راه آهن این بازیکن را به عنوان نیم فصل و یار قرضی به زرد پوشان تهرانی دادند.

سرلک به تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان پیوست

سیامک سرلک بازیکن اسبق تیم‌های داماش گیلان و فولاد خوزستان با امضای قرارداد تا پایان فصل جاری به تیم فوتبال صنعت نفت آبادان ملحق شد.

پیش از این حسین کعبی، هادی رمضانی، علی عساکره، و مهدی کیانی با امضای قرارداد به جمع بازیکنان تیم فوتبال صنعت نفت پیوسته بودند.

احتمال حضور آرش افشین در لیل فرانسه

سایت شبکه تلویزیونی «ت.و» در خبری کوتاه عنوان کرد آرش افشین، مهاجم ۲۴ ساله شرایط خوبی برای پیوستن به تیم لیل از لیگ «لوشامپیونه» پس از یک هفته همکاری آزمایشی دارد.

این منبع از قول سیف‌الله دهکردی، مدیر تیم فولاد نوشت: آرش افشین به مدت یک هفته در تمرینات تیم اول لیل حضور یافت.  در این مدت او در دو بازی آزمایشی با پیراهن لیل شرکت کرد که یک گل زد و یک پاس گل داد.

ابهام در ثبت قرارداد مجیدی با آبی‌پوشان

ابوالحسن شیرازی در مورد اینکه چرا قرارداد فرهاد مجیدی با استقلال ثبت نمی شود، اظهار داشت: لیست استقلال پر است اما این باشگاه هفته قبل لیست بازیکنان فسخ شده خود را در اختیار هیئت فوتبال تهران قرار دادند.

وی افزود: در بین این لیست، فسخ قرارداد این بازیکنان ارسال شده به غیر از برگه فسخ قرارداد توزی. اگر باشگاه استقلال این برگه را در اختیار هیئت فوتبال تهران قرار دهد مجیدی می تواند با این تیم قرارداد خود را ثبت کند در غیر این صورت استقلال جایی برای مجیدی ندارد.

رئیس هیئت فوتبال تهران ادامه داد: با توجه به اینکه بازی استقلال و گهر به تعویق افتاد باید منتظر باشیم تا علی امیری معاون ورزشی این باشگاه به تهران بیاید و برگه فسخ قرارداد توزی را بیاورد. امروز تا ساعت ۲۴ فرصت نقل و انتقالات هست.

ماچادو به صنعت نفت آبادان پیوست

هوگو ماچادو هافبک برزیلی الاصل پس از به توافق رسیدن با این مجوعه قرارداد خود را امضا کرد.

پیش از این حسین کعبی، هادی رمضانی، علی عساکره، مهدی کیانی، و سیامک سرلک با امضای قرارداد به جمع بازیکنان تیم فوتبال صنعت نفت پیوسته بودند.

به گزارش فارس، تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در نیم فصل اول لیگ برتر عملکرد خوبی نداشت و با ۱۱ امتیاز در رده هفدهم قرار گرفت. مسئولان این تیم در نیم فصل دوم با خرید‌های گوناگون به دنبال جبران امتیازهای از دست رفته می باشند. آلفردو کاسیمیرو از هفته یازدهم هدایت صنعت نفت را برعهده دارد. پیش از این کاستا سرمربی این تیم بود.

 ژوزه استعفا کرد

مانوئل ژوزه پس از اینکه در چند جلسه با مسئولان باشگاه پرسپولیس به توافق نرسید و دست به بعضی از کارهای عجیب هم زد، بالاخره بامداد امروز با نوشتن استعفای کتبی خود به همراه دستیارانش محل اقامت خود در تهران را تخلیه کرد.

ژوزه در این باره حتی به مسئولان باشگاه پرسپولیس نیز هیچ اطلاعی نداده اما به احتمال فراوان مطالبه خود را با شکایت به فیفا پیگیری خواهد کرد.

گفتنی است مسئولان باشگاه پرسپولیس قصد داشتند در یکی دو روز قبل جلسه مجددی را با این مربی پرتغالی برگزار کنند اما ژوزه حاضر به حضور در این جلسه نشد.

به احتمال فراوان وی ایران را ترک کرده، اما مسئولان باشگاه پرسپولیس در این زمینه هیچ اطلاع دقیقی ندارند.


FootballOnline.ir
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.