لحظه به لحظه با خبرها نقل و انتقالات زمستانی اروپا

۶ م دیماه ،

لحظه به لحظه با خبرها نقل و انتقالات زمستانی اروپا

وولکات زیر ذره بین بایرن مونیخ / پیشنهاد ۱۰ میلیونی فلامینگو برای روبینیو/ آبیدال در بارسلونا می ماند/ لیورپول درصدد تمدید با جرارد/ آرشاوین در راهروی ردینگ

به گزارش فوتبال آنلاین سران باشگاه بایرن مونیخ تمایل دارند که که تئو وولکات هافبک ۲۳ ساله آرسنال را در فصل نقل و انتقالات زمستانی در اختیار بگیرند. قرارداد فعلی وولکات تا تابستان سال ۲۰۲۴ است.

پیشنهاد ۱۰ میلیون یورویی فلامینگو برای روبینیو

مسئولان برزیلی فلامینگو مذاکراتشان را برای خرید روبینیو ملی پوش ۲۸ ساله برزیلی با سران باشگاه میلان آغاز کردند. فلامینگو آماده است تا ۱۰ میلیون یورو برای خرید بازیکن پرداخت نماید.

آبیدال در بارسلونا می ماند

اریک آبیدال مدافع بارلسونا که به تازگی با پشت سر گذاشتن بیماری سخت خود به میادین بازگشته است قصد ترک این تیم را ندارد و می خواهد در بارسلونا بازنشسته شود.

لیورپول درصدد تمدید با جرارد

بروان راجرز سرمربی لیورپول قصد دارد تا با استیون جرارد هافبک ملی پوش و ۳۲ ساله تیم تمدید قرارداد کند. گفتنی است جرارد از سال ۱۹۹۸ در لیورپول بازی می کند و پس از ۶۰۹ مسابقه ۱۵۳ گل را وارد دروازه حریف کرده است.

تمدید قرارداد دلپیرو در هاله از ابهام

آلکس دلپیرو ستاره باشگاه سیدنی استرالیا فعلا علاقه ای برای تمدید قرار داد با سران این تیم ندارد.

دل پیرو که در پایان این فصل قراردادش با باشگاه استرالیایی به پایان می رسد گفت : هنوز برای تمدید قرارداد با سران سیدنی صحبت نکرده ام و متظر پایان قصل هستم تا ببینم هنوز برای ادامه بازی کردن توانی در بدن دارم یا نه.

آرشاوین در راهروی ردینگ

آندره آرشاوین مهاجم ۳۱ ساله آرسنال به احتمال زیاد فعالیتش را در باشگاه ردینگ ادامه خواهد داد. مسئولان ردینگ آماده اند تا ۴ میلیون پوند برای این ملی پوش روسی تبار پرداخت نمایند. همچنین آنها حاضرند هفتگی ۶۰ هزار پوند به بازیکن دستمزد دهند که در این صورت این مبلغ در تاریخ باشگاه رکورد خواهد زد.

دم بابا در تیررس برترین های اروپا

دم بابا ستاره جوان نیوکاسل مورد علاقه باشگاههای لیورپول ، آرسنال ،نیوکاسل و پاریسن ژرمن قرار گرفته است.

تیم های آرسنال و لیورپول قیمت ۷ میلیون پوند را به این بازیکن پیشنهاد داده اند.

این در حالیست که پاریسن ژرمن مبلغ بالاتری را به سران نیوکاسل اعلام کرده و خود دم بابا هم تمایل بیشتری به بازی در پاریسن ژرمن دارد.

ویا در چلسی

تیم فوتبال چلسی انگلیس که رافا بنیتس را مدتی است جانشین روبرتو دی‌متئو کرده است درصدد فراهم کردن زمینه انتقال داوید ویا به لندن است.

مهاجم ملی‌پوش اسپانیایی چندان از شرایط خود در نیوکمپ راضی نیست و پس از رهایی از بند مصدومیت در ترکیب اصلی تیمش در بازی‌های حساس قرار نمی‌گیرد.

در این شرایط سران چلسی انگلیس با درخواست رافا بنیتس می‌خواهند این مهاجم را جذب کنند تا در کنار فرناندو تورس زوج اسپانیایی در خط آتش این تیم تشکیل دهند.

بنیتس پیش از این اعلام کرده بود که به دنبال جذب بازیکنان موردنظر خود در پنجره نقل و انتقالات زمستانی است.

در این میان هم داوید ویا پیش از این به بازی در کنار فرناندو تورس اشاره کرده و گفته بود که در کنار فرناندو به خوبی بازی می‌کند و آن‌ها در کنار هم به خوبی یکدیگر را تکمیل می‌کنند.

هوارائو پاریس را ترک می‌کند

 ژویلام هوارائو، باب مذاکره با چند تیم انگلیسی از جمله ساندرلند را گشوده است.

این مهاجم ۲۸ ساله در چند هفته قبل مشکلاتی با کارلو آنچلوتی در پارک دوپرنس پیدا کرد. از این رو با وجود ۶ ماه دیگر از قراردادش، گفته می‌شود در تکاپو برای ترک پاریس است.

براساس این گزارش وی از طریق مدیر برنامه‌هایش گفت و گوهای اولیه را با مارتین اونیل، مربی ساندرلند (گربه‌های سیاه) را انجام داده که ثمربخش بوده است.


FootballOnline.ir
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.