لذت از طبیعت در ترسناک ترین حالت / تصاویر

۲۵ام بهمن ،

در میان بعضی از این محل های لذت بردن از طبیعت مکان هایی نیز وجود دارد که بسیار خطرناک و ترسناک به نظر می رسند. این مکان ها معمولا در دره های بسیار خطرناک ساخته شده اند و بازدید از آن ها به دل و جرات نیاز دارد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ؛ در میان بعضی از این محل های لذت بردن از طبیعت مکان هایی نیز وجود دارد که بسیار خطرناک و ترسناک به نظر می رسند. این مکان ها معمولا در دره های بسیار خطرناک ساخته شده اند و بازدید از آن ها به دل و جرات نیاز دارد.

بالکن آلپ

یکی از ترسناک ترین سکوهای دیدبانی در رشته کوه های آلپ و در کشور چک قرار دارد. این سکو در ارتفاع ۲۷۰۰ متری از سطح دریا واقع شده است و به شما اجازه می دهد تا یک نمای ۳۶۰ درجه از سه کشور مختلف چک، اتریش و اسلوونی داشته باشید. این بالکن یکی از بلندترین ها و البته ترسناکترین های دنیا است چرا که در زیر پای شما تنها کوه های صخره ای وجود دارد.

قدم زدن روی گراند کنیون

یک پیاده روی نعلی شکل می تواند جای بسیار خوبی برای لذت بردن از طبیعت باشد مخصوصا اگر این پیاده رو شیشه ای و روی بزرگترین دره دنیا نصب شده باشد. یک پیاده روی ترسناک چند سالی است که بر روی “گراند کنیون” احداث شده است. این پیاده رو ۱۹ متر در دهانه دره رفته است و تمام از شیشه ساخته شده است. دیدن دره ای ۱۲۰۰ متری زیر پا برای هر کسی ترسناک خواهد بود.

پرواز با ایلاوارا

جنگل دارای زیبایی های بسیار بسیاری است که همه آن ها را نمی توان به قدم زدن در میانش یافت ولی اگر بر روی درختان یک پرواز مجازی داشته باشید هم ترسناک و هم جالب است. در انگلستان  محلی برای قدم زدن روی درختان ساخته شده است که به کمک آن می توان تمام زیبایی های جنگل در یک نگاه دید. این گذرگاه در ارتفاع ۵۰۰ متری از سطح زمین ساخته شده است و نزدیک به ۲۵متر نیز طول دارد. نگاه کردن بر سطح زمینی پر از شاخه های تیز تجربه ای بسیار متفاوت خواهد بود.

راه‌رویی در یخبندان

اتریش از جمله کشورهایی است که کوه های آلپ از آن عبور می کند و به مراتب کوه ها در ارتفاعات بالا دارای شرایط آب و هوایی بسیار متفاوتی می باشند. بر روی یکی از قله های این رشته کوه راه رویی افتتاح شده است که تا ۹ متر به شما اجازه می دهد از سطح کوه جدا شده و در ارتفاع ۳۰۰۰ متری از سطح دریا معلق بمانید. این گذرگاه در زمستان بسیار خطرناک و همچنین ترسناک است. چرا که بادهای بسیار شدیدی در آنجا می وزد و سکو را تکان می دهد.


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.