لذت رانندگی بیشتر با ونکوئیش Volante [ویدئو]

۲۹خردادماه،

آستون مارتین بالاخره پرده از راز خود برداشت،رونمایی آستون مارتین ونکوئیش Volante که به نقل از این کمپانی بریتانیایی یکی از زیباترین خودرو های روباز است و در این صد سال چنین خودروی روبازی یک رویا برای آن‌ها بوده است.

Aston Martin Vanquish Volante 2014

Aston Martin Vanquish Volante 2014

جایگزینی برای DBS Volante که در کلاس روباز GT رقابت خواهد کرد، Volante تازه با یک موتور ۶ لیتری V12 وارد بازار خواهد شد،این موتور قادر است تا این خودروی دو نفره را ظرف ۴٫۱ ثانیه از صفر به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برساند،حداکثر سرعت این خودرو هم مانند برادر کوپه خود ۲۹۵ کیلومتر بر ساعت است.

    aston-martin-vanquish-volante-unveiled-photo-gallery_23 aston-martin-vanquish-volante-unveiled-photo-gallery_22

    aston-martin-vanquish-volante-unveiled-photo-gallery_21 aston-martin-vanquish-volante-unveiled-photo-gallery_19

یکی دیگر از پیشرفت‌های تازه این خودرو در مقایسه با مدل DBS،افزایش فضای بار می‌باشد، به این ترتیب اگر سقف باز یا بسته باشد صندوق این خودرو حدود ۲۸۰ لیتر ظرفیت دارد.آستون مارتین می‌گوید سقف این خودرو بسیار سبک است و از پارچه ساخته شده است و دارای طرحی زیبا دارد،آستون مارتین می‌گوید حدود ۱۴ ثانیه طول می‌کشد که سقف باز یا بسته شود.

aston-martin-vanquish-volante-unveiled-photo-gallery_8

    aston-martin-vanquish-volante-unveiled-photo-gallery_7 aston-martin-vanquish-volante-unveiled-photo-gallery_2

    aston-martin-vanquish-volante-unveiled-photo-gallery_3 aston-martin-vanquish-volante-unveiled-photo-gallery_1

اما توان خروجی موتور ۶لیتری V12 این خودرو ۵۷۰ اسب بخار در دور موتور ۶۷۵۰ می‌باشد،همچنین این خودرو می‌تواند در دور موتور ۵۵۰۰ حدود ۶۲۰ نیوتن متر گشتاور تولید کند. قدرت این خودرو هم از طریق گیربکس ۶ سرعته Touchtronic 2  اتوماتیک به چرخ‌های عقب منتقل می‌شود.

 aston-martin-vanquish-volante-unveiled-photo-gallery_6

آستون مارتین می‌گوید عملکرد این نسخه نسبت به مدل کوپه افزایش یافته است،آستون مارتین سعی کرده است با استفاده از قطعات فیبر کربن، وزن خودرو را به حداقل برساند اما با این حال این نسخه حدود ۹ کیلوگرم افزایش وزن پیدا کرده است،یعنی در کل وزن این مدل ۱۸۴۴ کیلوگرم است.پلت فرم این خودرو آلومینیومی نسل چهارم VH آستون مارتین می‌باشد که در آن از صنعت هوافضا کمک بسیاری گرفته شده است.توزیع وزن این مدل هم ۵۱:۴۹ می‌باشد.

Aston Martin Vanquish Volante - Interior, 2014

طراحی داخلی این خودرو هم نسبت به مدل ۲+۲ بدون تغییر باقی مانده است،هیچ تغییری به چشم نمی‌خورد!صندلی‌های ردیف عقب هم به منظور ایجاد فضا برای سقف حذف شده است.

شما در این خودرو می‌توانید از طریق سیستم تعلیق آستون مارتین سه حالت نرمال،اسپرت و جاده ای(track) را انتخاب کنید.ویژگی‌های دیگر این خودرو شامل ترمز های کربن،سرامیکی Brembo،سیستم کنترل پایداری و سیستم الکترونیکی کنترل گشتاور می‌شود.

هم اکنون این خودرو با قیمت ۲۹۷٫۹۹۵ دلار قابل سفارش است و سال آینده راهی بازار خواهد شد.

مجله پدال
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.